• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Roadmap, første kvartal (Sammenlægning)

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Som i har læst i Roadmap, så snakker vi om en mulig sammenlægning af både Hyperborea og Achilles, hvilket er de ældste verdener.

Dette er på tankeplan endnu, og ikke endelig besluttet, og måske ikke engang teknisk mulig.

Men som Feedback, kom der forslag om at hæve hastigheden på Hyperborea, som i øjeblikket kører med hastighed 1.

Jeg har spurgt LCM og venter på et sikkert spændende svar i løbet af i morgen eller næste uge.

Der kan være tekniske problemer i forbindelse med en forøgelse af hastigheden, som vi måske kun kan komme udenom, ved at nulstille serveren, hvilket næppe er, hvad i virkelig ønsker.
Kan også være at der ingen problemer er, overhovedet.
Det ved kun udviklene, som må se på sagen.

Mit spørgsmål til jer er selvfølgelig!!!!!

Hastigheden nu er Verdenshastighed 1.
Hvad er en god verdenshastighed til en Evigheds server?
Der er jo masser af tid til alt.

Hastighed 4 er urealistisk for Hyperborea.
3 er interessant, men ...
2 er det samme som Achilles.

Husk der ikke er taget en beslutning endnu.
Men jeg vil gerne have lidt feedback at kunne give LCM, hvis det virkelig kan komme på tale.
 
D

DeletedUser1588

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Som jeg skrev i mit tidligere indlæg. citat: I lavede en Event på et tidspunkt hvor vi fik dobbelt hastighed ved opbygning og rekruttering + dobbelt resurser. Der var der gang i den i Hyperborea og det var rigtig sjovt at spille, som jeg også skrev til dig i support, den gang.

Så hastighed 3 vil være super. Men 2 ville da være ok.

Men jeg forstår ikke at du taler om at nulstille. Når i kan lave en event hvor alting kører på dobbelt hastighed i en periode, så må i da også kunne lave det permanent på serveren.

Men i skal se at få gjort noget for folk stopper på fuld hammer. Så sent som i dag har vi igen, igen mistet et medlem af alliancen pga. hastigheden. Som han skrev og vi har mistet 5-6 spiller inden for de sidste par måneder.

citat: er gået lidt "død" herinde og jeg tror at sådan vil det være med alle nye her. jeg kan ikke selv udvikle mig til at blive større, for den eneste mulighed jeg har er SPbyer. Og der skal man jo ha' hvad der svarer til 10 -20 byers indehold for at forsvare den og det kan man ikke med hastighen.

Mvh.
Carlo B Jensen
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg vil være rigtig glad for hastighed 3!
Angrebslysten vil komme tilbage. Nu skal jeg virkelig tænke over, om det er værd at risikere en hel (eller flere) fyrby på at angribe en anden by, da jeg vil bruge en måned på at bygge den op igen.

Og som jeg også skrev i mit indlæg tidligere.. Kan man øge hastigheden under en event (periode) så kan man sagtens forlænge denne periode.. I skal nok blive mindet på, om I glemmer at forlænge perioden :)

Tilslutter mig Carlos opfattelse af hvor sjovt det avr at spille under event'en med dobbel hastighed...
 
Senest redigeret af en moderator:

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Jeg venter stadig på svar fra LCM, om at øge hastigheden!

Jeg er ikke udvikler og kan altså ikke sige noget om, om det teknisk er muligt, uden at ødelægge noget, eller om systemet kræver en Nulstilling af serveren, før det er muligt, eller om vi bare kan øge hastigheden sådan uden videre.

Jeg ved at LCM skal undersøge og spørge udviklerne, før hun kan give mig et svar, og før kan jeg ikke rigtig sige så meget, ud over at jeg har spurgt, og venter på svar.
 
D

DeletedUser1588

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så er der endnu en spiller der er stoppet og denne gang er det en af de store, så i må se at få gjort noget !!!!!
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Venter stadig på svar.
Men LCM har lagt sig syg.
Så jeg er lige så utålmodige som jer.
Men lover at følge op på sagen konstant, og når jeg ved noget, får i også besked.
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Jeg har fået et svar fra LCM.

Vi kan ikke hæve hastigheden på Hyperborea, uden at vi Nulstiller serveren.


Mvh
Aladin
 
D

DeletedUser1588

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg har fået et svar fra LCM.

Vi kan ikke hæve hastigheden på Hyperborea, uden at vi Nulstiller serveren.


Mvh
Aladin

Hvad f..... er det for noget p.. Når i kan lave en Event hvor vi har dobbelt hastighed, så kan i sgu da også lave det permanent. I er sgu for dumme efter min mening. Kan i ikke se at spillerne stopper på stribe og så sidder i bare på hænderne og gør ikke en skid. Kom nu igang, så vi kan bevarer vores verden. Jeg må indrømme at jeg er ved at ha fået nok af jer og jeres mangel på løsninger. Jeg har serveret det på et sølvfad for jer, men i gider ikke lytte til os spiller. Men fint nok med mig. SÅ LUK LORTET, MEN SÅ ER JEG OGSÅ FÆRDIG MED AT SPILLE GREPOLIS. STOL PÅ DET

:pro::pro::pro::pro::pro::pro::pro::pro::pro::pro::pro::pro::pro::pro::pro::pro::pro::pro::pro::pro::pro::pro:Carlo
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Tro mig, jeg har også ønsket at hastigheden kunne sættes op, men dette er kun muligt, hvis serveren bliver nulstillet, og det tror jeg næppe i selv ønsker, da i så mister jeres byer, og kamppoint og starter fra 0.



Uanset hvor utilfreds du er, så ved du lige som mig, at tonen skal være pæn.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvad er så muligheden for at lave events, der varer et år? Som sidst?
Så skal vi (spillerene) nok huske jer på at lave en ny evnets, når den gamle er udløbet....
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Trubadurix, Jeg forstår dit forslag.
Dog tror jeg næppe at det bliver en realitet, da dette kræver en konstant fornyelse af "Eventet" og det er ikke et spor vi vil ind på.
Svaret fra LCM er ganske tydelig.

Ønsker Hyperborea en hastigheds forøgelse, så skal serveren nulstilles, og så kan jeg øge hastigheden, og bagefter, kan jeg åbne op for tilmeldinger igen, og alle starter forfra, på lige fod med hinanden.
 

MichaelS

New Member
Brugere
Så prøver jeg med et par andre forslag, når nu hastigheden er fast:


1: Flere guder, Artemis som et forslag, giver bredere brug af gunst.
2: Helte: Større variation i spillet.
3: Kan en generel øgning af hastighed ikke finde sted, så en delvis øgning på f.eks byggeopgaver og produktion af tropper, det må være muligt, da man kan få øopgaver, der øger begge dele, kan jo også få øopgaver, der øger troppehastigheden, så en permanent øgning af alt burde være muligt.

MichaelS
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Jeg besvarede vist dette spørgsmål i andet indlæg.

Heltene, er så stor en ændring, at det kræver en nulstilling, med 90% sandsynlighed.
De har jo stor betydning og indvirkning.

Artemis, kan måske lade sig gøre, uden en nulstilling.
Men her er jeg ikke 100% sikker.
De fællesmåls effekter du efterspørger, er ikke den vej vi ønsker, da det kræver rigtig meget arbejde konstant, samt at vi så står med problemet med at eventuelle nye spillere ikke får del i denne, før der næst gang gives en effekt.

Som skrevet i andet indlæg.

Hvis der skal ske noget lækkert med Hyperborea, så kræves der generelt en nulstilling.

Igen, så er det jeres valg.
 
Top