• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Rapporter på hjælp

Tournesol

Active Member
Brugere
Jeg har lagt mærke til jeg får rapporter når jeg trækker min egen hjælp fra en by.o_O
Det synes jeg umildbart er jævnt irriterende, da jeg jo godt er klar over jeg har trukket mine egne tropper ud af en by. :confused:
Hvis man slår den fra ( Instillinger->Rapporter->Tilbagetrækning af støtte (Når troppernes ejer kalder dem hjem) ) så mister man også rapporterne over hvis andre trækker deres tropper ud af din by og den synes jeg nu er ganske rar at have, men det andet irriterer mig en smule, må jeg nok sige og tænker umildbart jeg ikke er den eneste ?
 

Valiant

Active Member
Brugere
Jeg har lagt mærke til jeg får rapporter når jeg trækker min egen hjælp fra en by.o_O
Det synes jeg umildbart er jævnt irriterende, da jeg jo godt er klar over jeg har trukket mine egne tropper ud af en by. :confused:
Hvis man slår den fra ( Instillinger->Rapporter->Tilbagetrækning af støtte (Når troppernes ejer kalder dem hjem) ) så mister man også rapporterne over hvis andre trækker deres tropper ud af din by og den synes jeg nu er ganske rar at have, men det andet irriterer mig en smule, må jeg nok sige og tænker umildbart jeg ikke er den eneste ?
jeg er ganske enig heri, så helt alene om det er du ikke ...
det er i alt fald en ting der er mere end irriterende at få at vide at nu har man trukket tropper hjem, tænker at man da godt ved at man gør det.
Når andre trækker hjem er en ok ting at have :)
 
D

DeletedUser488

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg har lagt mærke til jeg får rapporter når jeg trækker min egen hjælp fra en by.o_O
Det synes jeg umildbart er jævnt irriterende, da jeg jo godt er klar over jeg har trukket mine egne tropper ud af en by. :confused:
Hvis man slår den fra ( Instillinger->Rapporter->Tilbagetrækning af støtte (Når troppernes ejer kalder dem hjem) ) så mister man også rapporterne over hvis andre trækker deres tropper ud af din by og den synes jeg nu er ganske rar at have, men det andet irriterer mig en smule, må jeg nok sige og tænker umildbart jeg ikke er den eneste ?

Jeg er også helt enig.
 
D

DeletedUser2331

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Helt enig, hvis man kan splitte de to rapporter til hvert sit kategori, så man selv kan vælge om man ønsker at få disse rapporter.
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Det har aldrig været sådan før? hvorfor fanden har man ændret det?

Det kom med en opdatering, hvor man nu kunne vælge hvilke rapporter man gerne ville have, og hvilke ikke.
I dette tilfælde, hvor man ikke vil se rapporter for tropper man selv kalder hjem, men gerne vil se rapporter fra spillere der trækker hjem fra dine byer, så bliver begge dele påvirket af indstillingen, uanset om man vil se dem eller ej.

Der er mange der støtter op om forslaget til at skille de 2 ad, så man kan vælge hvilken en af dem man vil se, hver for sig, så derfor vil jeg sende forslaget videre til udviklerne.
 
D

DeletedUser1382

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg har lagt mærke til jeg får rapporter når jeg trækker min egen hjælp fra en by.o_O
Det synes jeg umildbart er jævnt irriterende, da jeg jo godt er klar over jeg har trukket mine egne tropper ud af en by. :confused:
Hvis man slår den fra ( Instillinger->Rapporter->Tilbagetrækning af støtte (Når troppernes ejer kalder dem hjem) ) så mister man også rapporterne over hvis andre trækker deres tropper ud af din by og den synes jeg nu er ganske rar at have, men det andet irriterer mig en smule, må jeg nok sige og tænker umildbart jeg ikke er den eneste ?



Kan kun være enig i dette....
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Forslaget har allerede været nævnt i ugeraporten fra sidste uge.
Nu er forslaget sendt videre til Udviklerne.

Jeg har medbragt det samme for Notifikationer.. Da denne også hænger sammen, og man også her kan fravælge hvad man vil have og ikke.
 

Tournesol

Active Member
Brugere
smiley_emoticons_bravo2.gif
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
smiley_emoticons_grepolove.gif
 
Top