• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Premium brug af Kaptajn på mobile version

D

DeletedUser1406

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej

Nu har jeg set hele mobile version igennem på min iphone og også den nye toolbox app til iphone som er magen til jeg lige har hentet

Jeg er premium spiller og jeg bruger kaptajnen til at farme alle mine landsbyer med 1 klik

Men når jeg er på job kører jeg via min mobil og jeg kan Ikke finde denne funktion på mobilen, så der skal jeg trykke ind 8x

1x pr landsby og trykke anmod - selvom jeg er premium

Dette må vel være en fejl?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
er der nogen løsning på vej til denne feature?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
+1 ville dælme være rart at kunne gøre brug af de dyrekøbte premiumfunktioner på mobilen også :)
 
D

DeletedUser958

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Desværre er det ikke muligt at bruge denne funktion via app'en endnu. Og jeg har ikke kunne få et svar på hvornår nøjagtigt det vil blive tilføjet.
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hej lige et spørgsmål til reglerne, vi har den opfattelse at hvis man logger ind med et profilnavn og fortryder, så sætter man kontoen til slet og godkender via mail, og kan derefter oprette en i et nyt navn, vil i venligst be eller afkræfte dette

Venligst

Skull
 
D

DeletedUser958

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det har INTET med denne tråd at gøre! Næste gang, så opret en ny tråd hvis emnet er et andet.

Men det er korrekt. Dog bør man sørge for man har fået bekræftet og kontoen rent faktisk er sat til slet, INDEN man opretter en ny konto og logger ind. Gøres dette ikke i den rækkefølge, så vil man risikere ban for multi-konto.
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det har INTET med denne tråd at gøre! Næste gang, så opret en ny tråd hvis emnet er et andet.

Men det er korrekt. Dog bør man sørge for man har fået bekræftet og kontoen rent faktisk er sat til slet, INDEN man opretter en ny konto og logger ind. Gøres dette ikke i den rækkefølge, så vil man risikere ban for multi-konto.

Vi skal jo holde mods til ilden, så de ikke falder i søvn:pro: men tak for dit klare svar, og håber så at Sup på Xi læser det her så vi er fri for flere fejltagelser.
 
D

DeletedUser958

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg er sikker på sup på Xi nok skal forklare tydeligt til evt. spillere der havner i den situation, hvad de skal gøre for at undgå fejltagelser som den i fremtiden ;)

Og jeg kan kun tale for mig selv, men er altid hottere end de fleste, så på det område klare jeg mig helt uden hjælp :confused:mirk:
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hmm vist slettet en del i denne tråd, uden at der er orinteret om hvorfor, sage nogen ude af kontrol Mod ???.
 
D

DeletedUser958

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der er flyttet ét indlæg. Det er brugt til at starte en ny tråd, du har selv svaret i den efter du skrev dette indlæg.
Sagde nogen lidt for hurtig skull? :confused:mirk:
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der er flyttet ét indlæg. Det er brugt til at starte en ny tråd, du har selv svaret i den efter du skrev dette indlæg.
Sagde nogen lidt for hurtig skull? :confused:mirk:

se der var du provokenende, sku nice keep up the good work
 
Top