• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Politik & Propaganda

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så er vi snart i gang..

Nogle spændende personligheder der starter på Juktas? ;)
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Jeg kommer helt sikkert ind og høster derinde.

Hvis jeg må give grepolis admin et godt råd, så denne server ikke bliver ødelagt, som de fleste nye servere er blevet det, så bør I fjerne den feature der gør, at man kan invitere spillere man kender fra andre servere hen til et bestemt slot på en Ø, så man allerede fra start af har haft en fordel ved at kunne lave en VVØ.
Jeg skal ikke fralægge mig den del af ansvaret, ved at vi nu desværre ikke har nogen som helst modstand på Delphi, Ithaca og Korinth, hvor jeg også er stoppet på andre servere grundet manglende modstand.

Jeg er klar over, at det er en del af spillet, men der er meget få danske spillere ift alle de servere der bliver spyttet her, og derfor vil man se en stor del af de samme spillere på hver server, og de vil helt naturligt finde sammen, de spillere som kender hinanden fra andre servere og alliancer.

Så derfor. Hvis I fjernede den feature, at man kan invitere spillere til bestemte spots, samt at I lod det være op til en roulette om man starter første by imod nord, syd, øst eller vest fra start, så tror jeg at man vil få den bedste mulighed for, at man alle starter på lige vilkår.

Mvh Trysil20, før CVST og før det Carwi
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Jeg kommer helt sikkert ind og høster derinde.

Hvis jeg må give grepolis admin et godt råd, så denne server ikke bliver ødelagt, som de fleste nye servere er blevet det, så bør I fjerne den feature der gør, at man kan invitere spillere man kender fra andre servere hen til et bestemt slot på en Ø, så man allerede fra start af har haft en fordel ved at kunne lave en VVØ.
Jeg skal ikke fralægge mig den del af ansvaret, ved at vi nu desværre ikke har nogen som helst modstand på Delphi, Ithaca og Korinth, hvor jeg også er stoppet på andre servere grundet manglende modstand.

Jeg er klar over, at det er en del af spillet, men der er meget få danske spillere ift alle de servere der bliver spyttet her, og derfor vil man se en stor del af de samme spillere på hver server, og de vil helt naturligt finde sammen, de spillere som kender hinanden fra andre servere og alliancer.

Så derfor. Hvis I fjernede den feature, at man kan invitere spillere til bestemte spots, samt at I lod det være op til en roulette om man starter første by imod nord, syd, øst eller vest fra start, så tror jeg at man vil få den bedste mulighed for, at man alle starter på lige vilkår.

Mvh Trysil20, før CVST og før det Carwi

Jeg er som spiller helt enig med dig.


Jeg sender meget gerne dit forslag videre til udviklerne, som kan se på dit forslag.
Jeg kan bare ikke love noget.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg kommer helt sikkert ind og høster derinde.

Hvis jeg må give grepolis admin et godt råd, så denne server ikke bliver ødelagt, som de fleste nye servere er blevet det, så bør I fjerne den feature der gør, at man kan invitere spillere man kender fra andre servere hen til et bestemt slot på en Ø, så man allerede fra start af har haft en fordel ved at kunne lave en VVØ.
Jeg skal ikke fralægge mig den del af ansvaret, ved at vi nu desværre ikke har nogen som helst modstand på Delphi, Ithaca og Korinth, hvor jeg også er stoppet på andre servere grundet manglende modstand.

Jeg er klar over, at det er en del af spillet, men der er meget få danske spillere ift alle de servere der bliver spyttet her, og derfor vil man se en stor del af de samme spillere på hver server, og de vil helt naturligt finde sammen, de spillere som kender hinanden fra andre servere og alliancer.

Så derfor. Hvis I fjernede den feature, at man kan invitere spillere til bestemte spots, samt at I lod det være op til en roulette om man starter første by imod nord, syd, øst eller vest fra start, så tror jeg at man vil få den bedste mulighed for, at man alle starter på lige vilkår.

Mvh Trysil20, før CVST og før det Carwi

Det vil ikke ændre det store. Dem du snakker om her, starter altid på dag 1 eller 2. Så uanset om det er tilfældigt vil de starte relativ tæt på hinanden. Derudover har vi efterhånden en fast troppespeed på 3 eller 4, så det tager ikke langt tid at komme frem og tilbage... Var troppespeeden 1 (som i gamle dage) Ville det kunne få en betydning for hvem man går i alliance med, men ikke i dag.
 
D

DeletedUser2240

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det ryktes at enkelte ikke synes 30 medlemmer i en allianse er nok...
 
Senest redigeret af en moderator:

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Det ryktes at enkelte ikke synes 30 medlemmer i en allianse er nok...


Uanset hvor højt eller lavt jeg sætte ally limit, er der altid nogle som desværre ønsker en anden indstilling.

Sætter man den for høj, så samler alle sig i samme alliance og der kommer ingen kamp.

Det er længe siden vi har været over 30.
 
D

DeletedUser2240

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tanken var vel heller alle paktene og underalliansene... er forøvrig enig i at 30 er nok... det er vel faktisk i overkant
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Havde vi haft 2-300 aktive spillere i grepolis, så havde en alliance været fin med 30 medlemmer.
Men når folk efterhånden er faldet fra, og opslugt, så er der max 80-100 spillere på en server, og hvis der så er 30 medlemmer i en alliance, så er der ikke mange kampe.
Det er for let i de danske servere at lave det her udskildningsløb.

Og ja, det kan da godt være det i starten er logisk at de kommer til at ligge tættere, men den slags kunne man jo så også kigge på, f.eks ved at gøre afstanden imellem havene i starten lidt længere.
 
Top