• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Podie uddeling

D

DeletedUser2300

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tænkte det var på tide der skete noget nyt på forum.
Så jeg vil hermed præsentere jer for Podie uddeling.

Det går sådan ser ud på, at jeg måned for måned laver en top 3 over hvem der har gjort sig mest fortjent til det.

April 2020:

1. Steve Peck

Steve Peck har vist utrolig stor inaktivitet gennem hele april måned. Der har været en responstid på hele 72 timer, hvilket iøvrigt er utrolig lavt sat. Derudover har han vist stor aktivitet på den interne discord kanal med utrolig godt humør, hvilket er det vigtigste her på Grepolis.

2. Djengis Khan xX1Xx

Finneren nummer 1 skal også have utrolig stor ros for en kanon april måned! Det har været helt umuligt at tage byer fra ham. Hans agrresive spillestil og utrolige timing har gjort det svært for Peaky Blinders at erobre byer, og derfor har han gjort sig fortjent til en 2. plads.

3. Mad Eye

En anden formidable spiller med utrolig inaktivitet! April måned har været kanon for Mad Eye. Mad Eye er blevet Danmarksmester i 800 fri svømning, samtidig med at han har holdt et tårnhøjt aktivitets niveau, bare ikke på Grepolis. Til gengæld den mest aktive på skribl.io, hvor de store Grepolis planer bliver lagt! Uundværlig spiller!

Månedens joker: Slaren

Aldrig i mit liv har jeg set en leder være så inaktiv og så unsynlig, og alligevel så skarp og præcis! Slaren har virkelig taget førertrøjen i Peaky Blinders og er et kæmpe forbillede for de øvrige medlemmer! Virkelig en verdensklasse leder med de snedigeste planer, vildeste timing og ikke mindst mange enheder i spillet!

Dette var Apriludgaven af Podie uddeling!
 
D

DeletedUser2254

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vil gerne indstille vores store leder Slaren til første pladsen faktisk.
Sjældent har jeg set en så dygtig og strategisk begavet leder og spiller, han lurer altid i det mørke og man ved aldrig når han slår til, eller for den sags skyld hvor han befinder sig.
Det næsten som kaiser soze i The Usual Suspects
Hans assistent Storekrog blev forfremmet og pisker idag tropperne fremad, vi som troede vi skulle svømme kom på andre tanker.
Der bliver truet med kick, hvis vi ikke laver noget
 
Top