• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Platons Venner's rekruttering lukket

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej,

Angry birds har i dag erobret PV's leder, ansvarlig for deres rekruttering.

sb-g.jpg


kl. 19.10 skiftede byen ejer.

sb-glol.jpg



Lad dette være starten og en reminder til alle. Hvis man laver forbund/IAP med Platons venner, bliver man aktiv i krigen og derfor bliver et mål i AB.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
uh yeah, uh yeah, Angry birds, angry birds, hvem styrer det gør ANGREY BIRDS haha
så siger vi vel bare mojn til PV
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Haha:D
Er der andre der skal smage lidt på fuglenes vrede?;D
Tror jeg vidst ikke xD
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
haha godt lavet Gunni :p
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Inden I jubler for meget drenge, så synes jeg det skal siges, at Sb-g lå på en ø, langt fra hans ally, helt alene omgivet af 4 af jer på samme ø og 6 andre på naboøerne.

Alligevel fejlede I første gang I prøvede, selvom I sendte ca. 12 angreb med mange tropper og grunden til I sejrede nu, er fordi der er en bug på betaen.

Ligeså snart fugleungens skib var landet, havde Sb-g en ny by på sekundet efter, og der skal jo gå 12 timer, hvor man er under belejring, og andre kan angribe byen imens for at afværge erobringen. Det var der ikke tale om her. Der bliver sendt en ticket til supporten om det.

Så tag lige og klap hesten!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ligeså snart fugleungens skib var landet, havde Sb-g en ny by på sekundet efter, og der skal jo gå 12 timer, hvor man er under belejring, og andre kan angribe byen imens for at afværge erobringen. Det var der ikke tale om her. Der bliver sendt en ticket til supporten om det.
Så tag lige og klap hesten!
lol det er ikke en bug. Læs det nye oprørssystem.

Det er ikke Alfa, men Beta ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ligeså snart fugleungens skib var landet, havde Sb-g en ny by på sekundet efter, og der skal jo gå 12 timer, hvor man er under belejring, og andre kan angribe byen imens for at afværge erobringen. Det var der ikke tale om her. Der bliver sendt en ticket til supporten om det.

Så tag lige og klap hesten!


NU ved jeg du er i alliance med Liam, mon ikke han skal forklare dig reglerne lidt mere? ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu bemærker jeg, hvordan I hæfter jeg ved, om jeg forstår reglerne for OPRØRssystemet rigtigt eller ej og ikke det faktum, hvor nemt det er at erobre en singel spiller der bor omgivet af 12 fjender, der sender ham angreb 6-8 gange dagligt!!!

Hvor sej er man så, spørger jeg bare lige?

Mht. OPRØRssystemet, står der i reglerne, at OPRØR skal være tændt 12 timer før et koloniskib lander. Herefter SKAL koloniskibet være i byen i 12 timer, før erobringen er hjemme.

Hvordan I får 12 timer til at blive til 0 sekunder er mig en gåde, men forklar det da...
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Mht. OPRØRssystemet, står der i reglerne, at OPRØR skal være tændt 12 timer før et koloniskib lander. Herefter SKAL koloniskibet være i byen i 12 timer, før erobringen er hjemme.

Hvordan I får 12 timer til at blive til 0 sekunder er mig en gåde, men forklar det da...

Kan se det kniber med at læse, så har gjort mig den lejlighed at poste noget for dig..

1. Der sendes et angreb med Oprør aktiveret.
2. Oprøret varer i 24 timer.
3. For at overtage byen, skal du sende et koloniskib, efter de første 12 timer.
3a. I al den tid oprøret står på, kan forsvareren nå at samle def tropper i sin by, til eventuelt at nedkæmpe koloniskibet.

Så skulle det hele være på plads :)

Så kommer spørgsmålet så, er det også på plads for dig? :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu bemærker jeg, hvordan I hæfter jeg ved, om jeg forstår reglerne for OPRØRssystemet rigtigt eller ej og ikke det faktum, hvor nemt det er at erobre en singel spiller der bor omgivet af 12 fjender, der sender ham angreb 6-8 gange dagligt!!!

Hvor sej er man så, spørger jeg bare lige?

Mht. OPRØRssystemet, står der i reglerne, at OPRØR skal være tændt 12 timer før et koloniskib lander. Herefter SKAL koloniskibet være i byen i 12 timer, før erobringen er hjemme.

Hvordan I får 12 timer til at blive til 0 sekunder er mig en gåde, men forklar det da...
Helene. Jeg tror ikke du forstår hvor svært det er at erobre andre her på Beta med det nye oprørssystem (som du ikke har forstået endnu) , men det er det. Glæder mig til at se erobringsforsøg fra PV af.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Øv så er den jo god nok.

Jamen så er det jo bare op på hesten igen SB-G.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
buhu :unhappy: gi mig en adresse så sender jeg en pak tudekiks :unhappy:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg synes det OPRØRssystem er meget tvetydigt formuleret.

Hvis oprøret varer 24 timer ialt, men byen er overtaget når koloniskibet lander, og koloniskibet kan lande efter 12 timer, hvorfor så overhovedet have et oprør der varer 24 timer?

Jeg synes det er et meget mærkeligt system og ikke et, der bliver populært, hverken for angriberne eller forsvarerne, da man jo så reelt kun har 12 timer, for hvem venter med at sende et koloniskib til der er gået over de 12 timer???? og hvorfor skal oprøret fortsætte, efter koloniskibet er landet i yderligere 12 timer, når byen er erobret???

@Raiss
Jeg kan da ikke se, at det er sværere for angriberne, tværtimod er det da nemmere nu. Det viser sig jo, at forsvarerne kun har reelt 12 timer til at samle def nok til sin allierede, inden skibet lander, for når først skibet er landet, er det slut med noget som helst.

Jeg kan så se en fordel ved erobringssystemet på alfaen, hvor man har yderligere 12 timer EFTER skibet er landet til at angribe sin tidligere by, og på den måde afværge et erobringsforsøg. Her bliver det så reelt 24 timer der bliver kæmpet om byen, mens der i Oprørssystemet reelt kun er tale om 12 timer, og ikke 24.

De 24 timer er temmelig forvirrende, da ingen ved deres fulde fem, venter over 12 timer inden deres KS lander.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg synes det OPRØRssystem er meget tvetydigt formuleret.

Hvis oprøret varer 24 timer ialt, men byen er overtaget når koloniskibet lander, og koloniskibet kan lande efter 12 timer, hvorfor så overhovedet have et oprør der varer 24 timer?
Så man kan få en chance til, hvis det første erobringsforsøg svigter.

Jeg synes det er et meget mærkeligt system og ikke et, der bliver populært, hverken for angriberne eller forsvarerne, da man jo så reelt kun har 12 timer, for hvem venter med at sende et koloniskib til der er gået over de 12 timer???? og hvorfor skal oprøret fortsætte, efter koloniskibet er landet i yderligere 12 timer, når byen er erobret???
Du har ret. Det er ikke populært. Systemet er kommet efter brok fra små spillere. at det er nemt at erobre andre. Og det er det også på alfa. Du skal cleare byen 1 gang og så bare stable byen med birems/tropper afhængig af spillerne på øen. (Det synes jeg lyder meget nemt og meget simpelt. Derimod med det nye oprørssystem skal man clear byen 2 gange med 12 timers mellemrum. Det bliver da svært.. Men jeg er da glad på dine vegen hvis du synes det lyder nemt.

@Raiss
Jeg kan da ikke se, at det er sværere for angriberne, tværtimod er det da nemmere nu. Det viser sig jo, at forsvarerne kun har reelt 12 timer til at samle def nok til sin allierede, inden skibet lander, for når først skibet er landet, er det slut med noget som helst.
Du glemmer at Beta er med dobbelthastighed. Dvs. at hvis oprørssystemet ikke var her, ville det stadig tagen 12 timer for koloniskibet at overtage byen.


Jeg kan så se en fordel ved erobringssystemet på alfaen, hvor man har yderligere 12 timer EFTER skibet er landet til at angribe sin tidligere by, og på den måde afværge et erobringsforsøg. Her bliver det så reelt 24 timer der bliver kæmpet om byen, mens der i Oprørssystemet reelt kun er tale om 12 timer, og ikke 24.
Beta's indstillinger er ikke de samme som på alfa. På alfa er erobringstiden på 24 timer. Her er den på 12 timer. Med eller uden det nye system.

De 24 timer er temmelig forvirrende, da ingen ved deres fulde fem, venter over 12 timer inden deres KS lander.
Det har du ret i. Men det giver større muligheder for angriberen. (som du jo selv favoritisere)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
PV opløst - AB sejrer

Med opløsningen af alliancen Platons Venner slutter hermed krigen.

To alliancer er nu blevet dannet af tidligere PV'er. Ares og The outcasts. AB har kun mødt fjendtligheder med sidstenævnte alliance.

AB har udvidet deres territorium og er altid klar på at stjæle mere.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Skulle vi ikke holde tonen og holde os til hvad det egentlig er, der bliver diskuteret :)

Et par indlæg er slettet.
 
Top