• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Paros - Ny server!

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Vi åbner Paros 11/01
Verdenen var oprindeligt planlagt til at åbne en uge tidligere, og et event blev derfor sat ind i systemet til at begynde 18/01.
Det er en kommunikations fejl på kontoret i Tyskland, og ikke noget der bliver standart fremover, med et event der begynder så tidligt på en verden.

Indstillingerne til Paros bliver:
Server hastighed: 4
Troppe hastighed: 4
Handels Hastighed: 4
Alliance begrænsning: 15
Morale Aktiv
Verdens Vidunder med Oprør
Oprørs tid: 10 timer
Grundlæggelse: 8 timer
 

the old wiking dk

Member
Brugere
jeg jo ligeglad, bare surt det kun er 1 sværmand, det der ingen kp i men nogle af vores nye spillere er rystet

men hvis det forsætter så starter jeg også op og det ikke ham det går ud over så dem han laver byer til synes jeg skulle tage en snak med ham
 

kyklop

New Member
Brugere
må indrømme jeg er ved at køre sur i spillet
forstår ikke hvorfor man ikke bare kan spille et reelt spil uden at bruge alle mulige krumspring i den sidste ende er serveren jo bare smadret efter 1 uge hvad er glæden ved det ?
 

PuffTheMagicDragon

Member
Brugere
Tror folk også selv skal kigge ind af, serveren blev smadret på dag 1 da alliancer oprettede wings.
Der skal 2 til tango, så prøv at forstå fjendes motiver før i brokker jer. I mener de ødeligger spiller og omvendt mener de i ødeligger spillet, hvem har så ret? eller har ingen ret?
 

Alessia Cara

New Member
Brugere
Må jeg lige minde om at "Stay" var 5 personer og "Bomber over Parlos" var 3 personer efter de første 3 dage.

De øvrige alliancer var 14 spillere - 28 spillere.

Det gælder vel om at sammensætte et team med god harmoni og ikke bare fylde op med spillere for at ligge nr. 1, 2 eller 3 på allianceranglisten den første uge...

Grepolis er blevet for lille til .dk.

Men der er da stadig muligheder for at serveren lever lidt længere end 14 dage mere, hvis Goliath, tartaros og Legenderne stopper med at give gratis byer til KaosTheory og Zovan.
 

Marster-Thrige

New Member
Brugere
jeg jo ligeglad, bare surt det kun er 1 sværmand, det der ingen kp i men nogle af vores nye spillere er rystet

men hvis det forsætter så starter jeg også op og det ikke ham det går ud over så dem han laver byer til synes jeg skulle tage en snak med ham
Skærmbillede 2022-01-24 kl. 11.32.33.png
Ser ud til at din kære ven fik samme idé før dig. Altså den med at lade det gå ud over de andre, at man blev angrebet i NB :eek:

Og hvis du tror du er den eneste, der bliver vækket om natten af pushangreb, så er det ret alment at de øverste spillere på en server bliver pushet i tide og utide. Min alarm har også ringet af send-træk angreb de sidste 3 nætter... Der er det sgu heldigt nok at Grepolis endelig har indført en pointgrænse for pushangreb eller blokering af pushangreb fra en bestemt spiller ;)
 

the old wiking dk

Member
Brugere
View attachment 553
Ser ud til at din kære ven fik samme idé før dig. Altså den med at lade det gå ud over de andre, at man blev angrebet i NB :eek:

Og hvis du tror du er den eneste, der bliver vækket om natten af pushangreb, så er det ret alment at de øverste spillere på en server bliver pushet i tide og utide. Min alarm har også ringet af send-træk angreb de sidste 3 nætter... Der er det sgu heldigt nok at Grepolis endelig har indført en pointgrænse for pushangreb eller blokering af pushangreb fra en bestemt spiller ;)
 

sero

New Member
Brugere
View attachment 553
Ser ud til at din kære ven fik samme idé før dig. Altså den med at lade det gå ud over de andre, at man blev angrebet i NB :eek:

Og hvis du tror du er den eneste, der bliver vækket om natten af pushangreb, så er det ret alment at de øverste spillere på en server bliver pushet i tide og utide. Min alarm har også ringet af send-træk angreb de sidste 3 nætter... Der er det sgu heldigt nok at Grepolis endelig har indført en pointgrænse for pushangreb eller blokering af pushangreb fra en bestemt spiller ;)

Jeg havde et angreb der blev sendt afsted mod mig kl 5 om morgen for at ramme efter nb slutter, det er sku også lidt træls ;)
 
Top