• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Påskeevent

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Så kom med et godt råd til hvordan man finder dem magnuskj, fordi jeg gider ikke sidde og trække musen rundt på kortet uden at finde noget
du kan få et ord.. det findes i et array :)
 
D

DeletedUser815

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg har lagt zeta kords ind under guides.
De var lidt svare at få fat i, men nu er de der.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg virker måske lidt dum når jeg spørg, men hvad er et "array" :Huh:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Er der nogen som ved om der overhoved er nogen påskeæg i beta verdenen
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jada! det tog mig 32 sekunder at finde dem :)

OMG jeg har nu ledt i mindst 2 timer og stadig ikke fundet noget :heh:
Jeg synes altså ikke det er så sjovt at sidde og lede efter dem, vi finder alligevel ikke noget :(
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
magnuskj kan du give et lille hint til hvor man finder det første æg??, vi gider ikke lede mere ;(
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
magnuskj kan du give et lille hint til hvor man finder det første æg??, vi gider ikke lede mere ;(

jo den første kan i da godt få:p
egg_1":{"x":400,"y":189,"island_id":20
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jo den første kan i da godt få:p
egg_1":{"x":400,"y":189,"island_id":20

OMG du havde fanme ret, der findes påskeæg i beta nu er der da grund til at lede videre, mig og nogle af mine venner troede ikke der var nogen siden vi havde søgt i flere timer og ikke fundet nogen. Mange tak skal du have :Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
OMG du havde fanme ret, der findes påskeæg i beta nu er der da grund til at lede videre, mig og nogle af mine venner troede ikke der var nogen siden vi havde søgt i flere timer og ikke fundet nogen. Mange tak skal du have :Smile:
og jeg har også de resterende 19 :p men søg i bare videre :D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
er der nogle der ved hvor de re i Epsilon
 
D

DeletedUser817

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
At bruge "array". for at find de æg. ville jeg nu kalde at snyde. da det ikke er noget, alle bare sårn lige kan gøre.
Det kræver jo at man har en vis kendskab til bruge af "array"
Og noget andet. vis "array" kan vise postion, på de æg. Tja. Kan det vel også fin bruges til at vis infomationer ang. en evt. fjende. ville jeg gå ud fra.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Et array er blot et andet navn for at gøre det. Et mere Fancy navn. Blær blær..
Alle kan finde æggene på en let måde, hvis blot man har lidt forstand på det.

Dette kan dog IKKE bruges til at finde diverse info omkring andre spillere. Disse info er gemt heeeelt andre steder.

Kildekoden, er kun til at vise det designmæssige, html delen af designet.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu har min ven og jeg fundet nogle æg ;D først troede vi slet ikke der var nogen efter at have ledt flere timer, en anden ting er hvorfor foregår det hele på tysk :confused:mirk: kan man ikke ændre det til dansk eller engelsk??:Smile:
 
D

DeletedUser714

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
er der nogle der ved hvor de re i Epsilon

Første æg på Epsilon findes her:

755,949

Resten får du oplyst den nogenlunde placering af, når du har åbnet det første. Så er det bare at kigge lidt rundt i det oplyste område.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Et array er blot et andet navn for at gøre det. Et mere Fancy navn. Blær blær..
Alle kan finde æggene på en let måde, hvis blot man har lidt forstand på det.

Dette kan dog IKKE bruges til at finde diverse info omkring andre spillere. Disse info er gemt heeeelt andre steder.

Kildekoden, er kun til at vise det designmæssige, html delen af designet.

ti stille!:p
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
kan ikke tysk så det fik jeg ikke meget ud af så i byen og fant ud af der var fest
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hey :Laugh::

er der flere på epsilon ???
 

Hell-Hawk

Member
Brugere
er der flere på epsilon ???


MapEasterEggs.init({"egg_1":{"x":755,"y":949,"island_id":21,"collected":false},"egg_2":{"x":271,"y":773,"island_id":17,"collected":false},"egg_3":{"x":39,"y":562,"island_id":21,"collected":false},"egg_4":{"x":102,"y":801,"island_id":18,"collected":false},"egg_5":{"x":618,"y":102,"island_id":17,"collected":false},"egg_6":{"x":53,"y":249,"island_id":21,"collected":false},"egg_7":{"x":836,"y":681,"island_id":19,"collected":false},"egg_8":{"x":58,"y":560,"island_id":21,"collected":false},"egg_9":{"x":410,"y":117,"island_id":18,"collected":false},"egg_10":{"x":596,"y":883,"island_id":20,"collected":false},"egg_11":{"x":210,"y":717,"island_id":21,"collected":false},"egg_12":{"x":357,"y":293,"island_id":21,"collected":false},"egg_13":{"x":576,"y":337,"island_id":18,"collected":false},"egg_14":{"x":663,"y":241,"island_id":17,"collected":false},"egg_15":{"x":185,"y":729,"island_id":20,"collected":false},"egg_16":{"x":744,"y":635,"island_id":21,"collected":false},"egg_17":{"x":664,"y":354,"island_id":21,"collected":false},"egg_18":{"x":186,"y":28,"island_id":21,"collected":false},"egg_19":{"x":405,"y":704,"island_id":21,"collected":false},"egg_20":{"x":826,"y":276,"island_id":19,"collected":false}});
 
Top