• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Optjen guld via Ads

Storekrog

Active Member
Brugere
Hej,
Dette er blot et forslag, da jeg ved det har eksisteret før, og jeg mener at folk som ikke bruger penge ville kunne konkurrere bedre end folk der gjorde.

I gamle dage kunne man få ind og optjene guld. Dette kunne gøres ved at købe ting for fysiske penge på en anden website, men også ved at gennemfører forskellige ting.
Det var en rigtig god mulighed som desværre blev afskaffet.
Min ide er så ment meget enkel og lig den anden. Blot at du kan optjene guld ved at se Ads (Reklamer)

Dette er noget som gøres ved nærmest alle former for nyere online spil, og det giver spillere uden penge på hånden, mulighed for bare at være lidt med.

Min tanke var at feks en AD gav dig 2-5 guld (alt efter hvad inno mener de vil give)
Dog vil du MAKS kunne tjene op til 50-100 guld om dagen.
Dette vil give spillere muligheden for at kunne være med enten ved premium eller hvis de står og vil gulde mur en dag (op til dem)

Dette vil være en WIN-WIN for alle, da vi som forbruger vil tjene et lille beløb af guld "gratis"
Men samtidig vil INNO games tjene rigtig mange penge via ADs
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Jeg har ventet med at svare tidligere, for at se om der kom kommentarer hertil.

Mit bedste råd altid er at slå et slag for den ide man nu har, og skaffe "Tilhængere" til ideen.
EN enkelt stemme, kan jeg ikke sende videre til Tyskland.
Men kommer der mange tilhængere, så har i som spillere mere magt og så vejer jeres stemme tungere.

Jeg håber du forstår mig, Storekrog.
SÅ ud og bank nogle folk ud fra skyggerne, og lad dem kommentere til dit ellers gode forslag.
smiley_emoticons_grepo_pacman.gif
 
D

DeletedUser1919

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
God ide Storekrog med adds, da alle ikke vil bruge en masse penge på guld.
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Det er en rigtig god idé Krog - Det er ikke alle der vil bruge en masse penge på guld, og med denne mulighed her, vil det også kunne få flere nye spillere til at blive hængende på de danske servere.
 
D

DeletedUser2183

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
God ide Krog
 
D

DeletedUser506

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg kender det fra managerspillet "SLETTET" hvor man vinder forskellige spilfordele ved at lade ads køre ind imellem ved at trykke på en knap, så jeg kan varmt anbefale Krogs forslag.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser2175

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Synes det er en rigtig god idé, det vil udjævne forskellen på guldspillere og os almindeligt dødelige - lidt - thumbs up fra mig
smiley_emoticons_bravo2.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_bravo2.gif
 
D

DeletedUser2303

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Super ide gamle. Vil gøre spillet mere interessant efter min mening, samt fremhæve de spillere som faktisk kan spille grepolis.
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Hej Aladin,

Tak for svar, er vi ude i jeg skal have flere "likes" eller få flere til at kommentere her?

Kommentarer er vist at foretrække!
Aktivitet er bedre end Likes alene,, skønt vi dog elsker Likes også :)
 
Top