• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Olympus feedback

D

DeletedUser2300

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Afgrænsningen af serverens størrelse er noget der har manglet på Grepolis! :D Måske i 2010 hvor der var mange flere spillere var det nødvendigt, men nu er det 2020. Afgrænsningen kunne sagtens blive endnu mindre på sådan et lille marked som DK. Derfor foreslår jeg en yderligafgræsning, så størrelsen ca. passer med et enkelt havs størrelse. ;)
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Afgrænsningen af serverens størrelse er noget der har manglet på Grepolis! :D Måske i 2010 hvor der var mange flere spillere var det nødvendigt, men nu er det 2020. Afgrænsningen kunne sagtens blive endnu mindre på sådan et lille marked som DK. Derfor foreslår jeg en yderligafgræsning, så størrelsen ca. passer med et enkelt havs størrelse. ;)
Den er tilføjet feedback.
Er der mere, omkring Olympus, så kom med det også :)
 

Storekrog

Active Member
Brugere
Nu har vi jo spillet lidt tid på denne server, og jeg kan sagtens se potentielle med Olympus.
Ja min holdning er stadig at jeg synes man mister meget kampen mellem spillere, da man ingen angreb får og kun angriber templer. Men det kunne man så udvikle yderligere på :)
Det som jeg mener der kunne gøre Olympus spændende, var at man kunne tage hinandens templer ud. Jeg ved godt at det kan du ved at angribe templet med et KS og derved overtage templet. Men lad os sige det er et tempel man ikke selv vil have, eller man allerede har de 5 templer man skal bruge/kan få.

Men kunne man udvikle sådan, så man kunne angribe templer og på den måde gøre templet neutralt igen, så tilføjer man en ny viklen af kampe ved siden af by overtagelse og det ville gøre grepolis mere spædende
 
Top