• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Ny verden

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Så begynder en ny server igen.
Denne gang åbner den 11/03 2021.
I kan se indstillingerne herunder:

Server hastighed 2
Troppe hastighed 2
Handels hastighed 4
Ally limit 20
Begynderbeskyttelse 7 dage
Erobring
Vidundere
10 timers erobring
8 timers kolonisering

Plus vores helt nye gud: ARES
 

Storekrog

Active Member
Brugere
Må jeg spørge hvilken feedback man forventer på en Beta server , når nu man er skide ligeglad og alligevel udgiver en gud med de samme ting?
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Må jeg spørge hvilken feedback man forventer på en Beta server , når nu man er skide ligeglad og alligevel udgiver en gud med de samme ting?
Udviklerne og cheferne læser helt klart jeres feedback.
Så bliver hver feedback taget op på et møde!
 

WizardOz

New Member
Brugere
Udviklerne og cheferne læser helt klart jeres feedback.
Så bliver hver feedback taget op på et møde!

Hvorfor er der så så dårlig kommunikation mellem innogames ledelse og jer på gulvet ?

Hvis man f.eks ved fra innogames side at guden er aktiv på Beta og skal ud på alle nye servers som kommer.
Hvorfor ventede man så ikke medat åbne lindos til idag ?

Hvorfor er det at der gang på gang sker sådan nogle ting her ?

At i åbner den her erobrings server nu mens der er 4 server igang som ikke er evigheds server er bare sindsygt og et bevis på at i ikke ved hvad der forgår i spillet. !
 

WizardOz

New Member
Brugere
Det lidt som at udviklerne udvikler ting som slet ikke passer til spillet, de nye guder er helt overpowerd.

Måske udviklerne skulle prøve og spille lidt så de faktisk fik en forståelse ?

Det som at innogames skider på sine kunder gang på gang på gang.
 

Storekrog

Active Member
Brugere
Noget som jeg vil pointere. Er at ALLE på beta har meldt ind + endda på EN, at den nye gud er alt for god. Du vil ikke kunne spille erobring med en gud som denne som det er nu. En nuke EN NUKE med ladon + 500 spartoi kan nakke 28k dlu med diverse boost + deres passiv bag mur 0 på erobring.
28k dlu !?! Synes det er fuldkommen sindsygt, at man ruller det ud, og gør erobring umuligt at spille.
 

Storekrog

Active Member
Brugere
En ladon nuke svare altså til 5400-5800 slynger også kan du lige tilføje 114 grifs hvis man vil det! Direkte hul i hovedet
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Det lidt som at udviklerne udvikler ting som slet ikke passer til spillet, de nye guder er helt overpowerd.

Måske udviklerne skulle prøve og spille lidt så de faktisk fik en forståelse ?

Det som at innogames skider på sine kunder gang på gang på gang.

Rigtig mange tak for din Feedback!
Den er relevant (Begge dine indlæg)
Det er nævnt herfra til Inno kontoret at de "gamle" guder skal fikses op, så de passer med de 2 nye guder.
Det kommer til at tage lidt tid!
Det har længe været nødvendigt med nye guder, og disse her er ganske brugbare.
Og jeg er sikker på vi nok skal få det sjovt med dem,,
Der er jo fordele og ulemper ved alt jo, og selv om de nye guder virker Overpowerd, så må de have deres svagheder også.

Havde vi fået info om at Denne Verden skulle komme nu, havde vi ventet med Lindos.
Vi vidste godt at Ares var tæt på, og havde forventet at den næste vi ville åbne var med Ares!
Det vi ikke havde forventet var at Ares kom så kort efter Lindos, da Beta serverne kun lige er begyndt med Ares!
Feedback fra spillere, kommer jo netop fra Beta serverne, og jeg er sikker på at der nok er en del omkring Ares og hans kæledyr!


Jeg forventer da klart at udviklerne selv spiller Grepolis,,
Det vil jeg da mene er en del at job beskrivelsen, når man udvikler og forbedrer Grepolis.

Deres syn på grepolis, sker bare fra deres del af verden, hvor Grepolis har langt flere spillere og servere end vi har i DK.
Og de har måske altid plads til en ny verden, hvor vi i DK, ikke har brug for en ny verden så ofte.

Som tingene ser ud nu, så går der et godt stykke tid, før næste Verden åbner.
Vi ønsker i teamet ikke at have så mange servere åbne, som vi har pt.
Dog,, er oprørs serveren ved at slutte,, så prøver vi jo selvfølgelig at få en erstatning for den, så der altid er mindst 1 oprørs server aktiv ad gangen.
Så vidt muligt altså!
 

WizardOz

New Member
Brugere
Rigtig mange tak for din Feedback!
Den er relevant (Begge dine indlæg)
Det er nævnt herfra til Inno kontoret at de "gamle" guder skal fikses op, så de passer med de 2 nye guder.
Det kommer til at tage lidt tid!
Det har længe været nødvendigt med nye guder, og disse her er ganske brugbare.
Og jeg er sikker på vi nok skal få det sjovt med dem,,
Der er jo fordele og ulemper ved alt jo, og selv om de nye guder virker Overpowerd, så må de have deres svagheder også.

Havde vi fået info om at Denne Verden skulle komme nu, havde vi ventet med Lindos.
Vi vidste godt at Ares var tæt på, og havde forventet at den næste vi ville åbne var med Ares!
Det vi ikke havde forventet var at Ares kom så kort efter Lindos, da Beta serverne kun lige er begyndt med Ares!
Feedback fra spillere, kommer jo netop fra Beta serverne, og jeg er sikker på at der nok er en del omkring Ares og hans kæledyr!


Jeg forventer da klart at udviklerne selv spiller Grepolis,,
Det vil jeg da mene er en del at job beskrivelsen, når man udvikler og forbedrer Grepolis.

Deres syn på grepolis, sker bare fra deres del af verden, hvor Grepolis har langt flere spillere og servere end vi har i DK.
Og de har måske altid plads til en ny verden, hvor vi i DK, ikke har brug for en ny verden så ofte.

Som tingene ser ud nu, så går der et godt stykke tid, før næste Verden åbner.
Vi ønsker i teamet ikke at have så mange servere åbne, som vi har pt.
Dog,, er oprørs serveren ved at slutte,, så prøver vi jo selvfølgelig at få en erstatning for den, så der altid er mindst 1 oprørs server aktiv ad gangen.
Så vidt muligt altså!
Nu kan man læse på de engelske forums ang udvikling af de nye guder er mange mener det overpowerd.

Det folk faktisk efterspørger er f.eks et ordentligt reglsæt for spam angreb, da det noget som dræber spille lysten på mange erobrings servere.

Det virker lidt som grepolis af og til giver folk ting de ikke beder om men glemmer at læse hvad folk egentligt gerne vil have.

Nu køre Lindos jo, så kan man godt vente 3 måneder med at åbne nye server efter i har åbnet den nye på DK.

Det nordiske marked klare ikke af mere end 2 åbne aktive servere af gangen.
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Nu kan man læse på de engelske forums ang udvikling af de nye guder er mange mener det overpowerd.

Det folk faktisk efterspørger er f.eks et ordentligt reglsæt for spam angreb, da det noget som dræber spille lysten på mange erobrings servere.

Det virker lidt som grepolis af og til giver folk ting de ikke beder om men glemmer at læse hvad folk egentligt gerne vil have.

Nu køre Lindos jo, så kan man godt vente 3 måneder med at åbne nye server efter i har åbnet den nye på DK.

Det nordiske marked klare ikke af mere end 2 åbne aktive servere af gangen.
Det med Spam angreb, er vi i fuld gang med at finde ud af internt i Teamet, så det bliver der taget hånd om snarest!!
Ligeledes kommer der en Spam Attack Prevention funktion, på et tidspunkt,,, så der bliver taget hånd om Spam angreb på mere end 1 måde.
Til at starte med, kommer vi ihvertfald med det vi kan gøre fra Teamets side
 
Top