• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Ny server start

Qotho

Active Member
Brugere
Mit forslag går i al enkelthed ud på, at man timer opstart af nye servere med hensyn til bestående servere.

Indtil, der laves en fælles nordisk server, så bør nye servere ikke startes op, før de allerede oprettede som minimum går i slutspil. Der kan sagtens køre en oprørs- og en erobringsserver sideløbende, da det jo generelt er forskelligt publikum til dem, men nye servere bør ikke startes op, før de allerede aktive servere er i slutspil eller helt tæt på dette.

Vi ser hver gang, der starter en ny server, at der er stort frafald og manglende intensitet på de bestående. Der er mange spillere, der zapper rundt, når der kommer nyt, hvilket er uheldigt for aktiviteten og spændingen på de allerede åbne servere. Publikum i Danmark er simpelthen ikke stort nok til, at der kan køre flere servere af samme art på samme tid.
 
Senest redigeret:
D

DeletedUser2254

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
For en gangs skyld er vi enige.

Forstår slet ikke den manglende forståelse fra support på dette område. Max 1 erobrings og 1 oprørs server
 

Tournesol

Active Member
Brugere
Jeg er enig med jer begge. Men ikke altid op til support - nogen gange kommer det længere oppefra i systemet. Vi kørte da i en længere periode kun med 1 af hver slags med mindre en var i slutspil eller slutspillet var lige om hjørnet.
 
D

DeletedUser2254

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu det jo ikke længere oppe men Aladin som har besluttet han vil åbne alle de servere han kan. Sådan tyder jeg ihvertfald hans besked på discord for da jeg sagde samme som MP sagde han vi måtte evalurere i slutningen på året.

Undskyld hvis man ikke allerede nu ved at DK er for lille til så mange åbne servere så vi doomed det har været snakket om mange gange.
 
Top