• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Ny medalje/pris i universerne.

D

DeletedUser1000

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej

Syntes at man burde indføre en ny medalje/pris i universerne.

Denne pris burde have navnet " Universet's dræber"

Kunne godt tænke mig at indstille "Dulce Bellum Inexpertis" til denne pris efter følgende.

Havde spillet i 15 dage, er/var ikke i alliance, lå ca på plads 144 og spiller "Brosa" nummer 8 i spillet tog min by ( jeg var et nemt mål ) "respekt".

Valgte så at starte fra nul igen, fik ca 1½ døgn så angreb "Prins Valiant" mig, da lå jeg nummer 692 og "prins Valiant" nummer 3.

Stor "respekt" for "Dulce Bellum Inexpertis" som gør hvad der står i deres magt for at tage motivationen fra nye spillere eller en noob som mig.

Så derfor vil jeg indstille "Dulce Bellum Inexpertis" til denne pris.

Galant69
 
D

DeletedUser678

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
En Stor Ære

Det er mig en stor ære at modtage denne pris på Vegne af vores fine Alliance.

Som Grundlægger af denne Alliance som du ønsker skal have en medalje er det mig en evig fornøjelse at se og hører andre rose vores fine spil.

Men lad nu være at spille Krigsspil hvis du ikke fatter det og ikke kan lide at tabe.

:pro: Vi spiller for at vinde.. WHO CARES WHAT HAPPENS TO THE LOSER

Mvh
Mouser
Grundlægger Dulce Bellum Inexpertise
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej

Syntes at man burde indføre en ny medalje/pris i universerne.

Denne pris burde have navnet " Universet's dræber"

Kunne godt tænke mig at indstille "Dulce Bellum Inexpertis" til denne pris efter følgende.

Havde spillet i 15 dage, er/var ikke i alliance, lå ca på plads 144 og spiller "Brosa" nummer 8 i spillet tog min by ( jeg var et nemt mål ) "respekt".

Valgte så at starte fra nul igen, fik ca 1½ døgn så angreb "Prins Valiant" mig, da lå jeg nummer 692 og "prins Valiant" nummer 3.

Stor "respekt" for "Dulce Bellum Inexpertis" som gør hvad der står i deres magt for at tage motivationen fra nye spillere eller en noob som mig.

Så derfor vil jeg indstille "Dulce Bellum Inexpertis" til denne pris.

Galant69


hvad tuder du over,hvis rang toppen ikke må angribe mindre spiller hvem skulle de så angribe??
At vi tager små lette spillere som dig er jo kun i opbygningstider indtil vi tager dem der er værd at bruge tid på.
Hader tuderøve der ikke fatter at dette er et krigs spil og hvad der høre sig dertil.
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hehe GG

mener du får Medaljen NULL når du bliver genstartet. har vist enkelte gange set folk med den som har kæmpet sig tilbage i toppen efter et genstart respekt til dem :D kunne da være dit mål :p :Smile:(P)
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Rød løber og det hele

Vil også på hele alliens vegne takke for den fornemme pris, er bare en smule forundret, vi har tilsyneladende fået prisen på baggrund af en i øvrigt strålende indsats men for nogle af vores svage spillere, gider du ikke lige skrive hvor du ligger hvis du starter igen så nogle af os andre kan få vores pund kød.

Tak for prisen og forsat god fornøjelse med spillet
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vil også på hele alliens vegne takke for den fornemme pris, er bare en smule forundret, vi har tilsyneladende fået prisen på baggrund af en i øvrigt strålende indsats men for nogle af vores svage spillere, gider du ikke lige skrive hvor du ligger hvis du starter igen så nogle af os andre kan få vores pund kød.

Tak for prisen og forsat god fornøjelse med spillet

Det er så åbenbart ikke den svageste i stammen der har angrebet vedkommende Skull:Smile:
 
Top