• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Ny helt , ny måde at skaffe gunst på

Haddock

Active Member
Brugere
Kunne det ikke være fedt, med en helt der gør produktionen af Mytiske enheder hurtigere og billigere lidt ala dem vi har til fyrskibe,bir,landtropper osv ?

For dem af os der ikke bruger en femte del af pensions opsparingen på flyvere når der er events hver anden måned, der kunne det være lækkert at ha bare en lille chance for at følge med på flyver antallet. Flyvere er blevet en vigtig del af grepolis specielt på Erobrings servere hvor Mur 0 er at foretrække , men det er sku lidt svært og måske en smule unfair når der så sidder 20 "Inventar krigere" og genopbygger deres flyvere på 8 timer hvor andre skal bruge flere uger.

Måske man også kunne kigge på nogle nye muligheder for at skaffe gunst til at bygge sine flyvere, jeg har før forslået en form for offersal eller gladiator arena som man kunne tjene lidt gunst i ved ofring af sine tropper.
Men her til morgen (Det ene tidspunkt på dagen hvor jeg er virkelig skarp(5 minutter) ) slog det mig at man måske kunne tilføje en ny forskning der gjorde så du tjente lidt gunst ved tab af tropper i kamp. Det kunne være noget med at man tjente 10 gunst pr 100 befolkning man tabte. Måske man også kunne gøre så den forskning gjorde en tropper lidt svagere så de måske kæmper 5-10% dårligere når man vælger at angribe med "Gunst angreb" lidt ala Gennembruds forskningen hvor man kan vælge om man vil angribe med det eller uden når man afsender sit angreb.
 
Top