• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Ny øér?

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hey Mates..

Hvornår åbner der nogle nye øér med farm-byer på?

- kan se at der allerede er åbnet nogle små øér hvor der ikke er nogle byer på..

Pleo.

.:CFD:.
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Når der kommer flere spillere til spillet.

Er det de helt små øer du mener eller er det de store? Sådan en størrelse som du selv bor på? eller?


Og har du ikke nok farme du har 8 computer byer. Også en masse spillere på din ø
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Når der kommer flere spillere til spillet.

Er det de helt små øer du mener eller er det de store? Sådan en størrelse som du selv bor på? eller?


Og har du ikke nok farme du har 8 computer byer. Også en masse spillere på din ø

Jeg mener øér som den jeg selv ligger på..

- jeg har skam rigeligt at se til på min nuværende ø, men jeg er sikker på at der vil være nogle folk der ønsker at grundlægge en by, istedet for at erobre en. - og dette er endnu ikke muligt, eller har jeg ikke set ordenligt efter?

Pleo
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg mener øér som den jeg selv ligger på..

- jeg har skam rigeligt at se til på min nuværende ø, men jeg er sikker på at der vil være nogle folk der ønsker at grundlægge en by, istedet for at erobre en. - og dette er endnu ikke muligt, eller har jeg ikke set ordenligt efter?

Pleo

Er ikke helt sikker her men mener ikke man kan kolonisere på den måde før der er nogen der sleter deres bruger for at blive til et skilt til sidst
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Er ikke helt sikker her men mener ikke man kan kolonisere på den måde før der er nogen der sleter deres bruger for at blive til et skilt til sidst

Okay, det kunne nemt tænkes at det fungerede sådan.. - men mon ikke at en fra Inno teamet snart smider en reply.. :)
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det kan du kun gøre på de øde byer, indtil der er nogle der sletter sin bruger så kan du os gøre det inde på fastlandet.

Håber du forstår.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
He hvorfor skal en af os svare ? nevorak svare da så godt på det hele.

For nej du kan ikke kolonisere en stor ø her i starten. På gamma verdenen mener jeg der først kommer skilte på de "store" ø'er når du har udforsket erobring og koloniskib.

Ud over det så tror jeg også du bare generelt skal vente ret lang tid på at kunne kolonisere på de store ø'er for her i starten af spillet vil alle ø'er jo være fyldt med nye spillere og der kan sagtens mindst gå 2 uger til 1 måned før der vil være byer som forsvinder.
Så som nevorak siger, her i starten vil man "kun" kunne kolonisere de små ø'er uden pc byer.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ja Novarak er én Gutterman!

>Hilsen én ex-member på beta<
 
Top