• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Nedsæt krav for Olympia, serveren er næsten død

Status
Ikke åben for yderligere svar.

sero

New Member
Brugere
Ved godt jeg sikkert bliver misfortolket/upopulær nu jeg skriver dette her, men hvordan kan det være VORES skyld, at det masse forbund som TR havde ikke kunne finde ud af det, der var langt flere medlemmer end vi nogensinde har været i Rabalderstræde, og at medlemmerne vælger at skrive til os, at de ønsker vi skal tage deres byer, fremfor at give dem til egen ally, som vi nægtede at gøre, men gav oplysningerne videre til ledelsen i TR. Og sat en bremser på vores medlemmer om ikke at gå efter deres byer, når de Ghosted, og at den ene TR medlem efter den anden bare ghosted uden at TR. Selv havde en chance for at tage alle de ghostbyer, og at de fleste tilbage blivende TR medlemmer vælger at gå i FM. Inc. Ledelsen, i stedet for at finde en løsning.
Jeg opfordrede smølfine til at danne den nye alliance, og gav den nye alliance tid til at komme på benene og vi fandt øer, som de kunne have til VV. Hvad mere kan man forvente/forlange af fjenden?
Det gjorde jeg for at de også skulle have noget sjov tilbage på serveren, for at holde motivationen oppe ved dem, som ikke ville give op, men faktisk ønskede at blive trods den synkende skude.
Men om serveren varer 1 år endnu, så vil du stadigvæk se Rabalderne holde ud, det er stabile folk som ikke bare giver op, men med den aktivitet som er tilbage på serveren, vil jeg mene det er bedst at få den afsluttet rimelig hurtig, så der kan åbnes for en ny om 6-8 uger.

PS: hvis TR syntes de havde kamp her på Olympia, så skulle de prøve hvad virkelig kamp det er på en engelsk server.

Syntes bestem at det var god stil af jer i RAB at i gav os en chance for at komme på benene igen, efter den masse ghost som skete. og jeg er helt enig i at verdenen skal afsluttes hurtigst muligt, med den lave aktivitet, og ja i vil holde ud et år endnu, det tror jeg ogs mange fra TR vil, men der er bare ingen grund til at den skal forsætte så længe, når der sker hat på den.

så alt i alt ned sæt kravet og lad os få en ny verden op og køre
 
D

DeletedUser2338

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg har ikke selv lyst til at opgive, men har lidt svært realistisk set, svært ved at se hvad vi kan gøre.
Jeg tager hatten af for al den hjælp jeg har fået fra alle kanter, af hjertet tak ❤️
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Jeg tror ikke der er nogen der er tjent med, at denne server skal køre videre.
Folk mister lysten til at spille, mere end de har gjort i forvejen, da de ved at der er en mulig (tåbelig) sammenlægning med de engelske servere på bedringen.
At de så samtidig kan køre på tomgang på denne server, og tage på 14 dages ferie uden at gå i FM, det er ikke særlig spændende.
Få lukket den her server hurtigst muligt, og så lad grepolis dø hen i Danmark, nu man åbenbart ikke har ressourcerne og evnerne til at sammenlægge de skandinaviske servere, ved en relativ simpel programmering. Det er mit råd.
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Jeg tror ikke der er nogen der er tjent med, at denne server skal køre videre.
Folk mister lysten til at spille, mere end de har gjort i forvejen, da de ved at der er en mulig (tåbelig) sammenlægning med de engelske servere på bedringen.
At de så samtidig kan køre på tomgang på denne server, og tage på 14 dages ferie uden at gå i FM, det er ikke særlig spændende.
Få lukket den her server hurtigst muligt, og så lad grepolis dø hen i Danmark, nu man åbenbart ikke har ressourcerne og evnerne til at sammenlægge de skandinaviske servere, ved en relativ simpel programmering. Det er mit råd.

Der arbejdes på at det bliver et skandinavisk marked fra DK teamets side, men vi kan bedre forsvare ønsket, jo flere der støtter op om det :)
Men tak for din imput om at du ønsker at kravet nedsættes,,,
Husk at vi højest kan nedsætte kravet til 3 mdr tilbage..
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Der arbejdes på at det bliver et skandinavisk marked fra DK teamets side, men vi kan bedre forsvare ønsket, jo flere der støtter op om det :)
Men tak for din imput om at du ønsker at kravet nedsættes,,,
Husk at vi højest kan nedsætte kravet til 3 mdr tilbage..
Det lyder godt med at der arbejdes på det - jeg ved fra efterhånden en del spillere fra Sverige og Norge, at de deler samme synspunkt som os, så det burde kunne efterleves.
Ja, sænk det til at der mangler 3 måneder, og så er vi færdige ca ved nytårstid.
Det passer glimrende :)
 

Storekrog

Active Member
Brugere
@Aladin du bliver ved med at nævne støtte op om det. Hvordan gør man det helt præcis? at jeg skriver i denne tråd gør jo ikke jeg støtter op om det feks som du nævner? er det via like, evt kan man lave et spørgeskema something hvor folk ville kunne stemme derinde måske?
 

Tournesol

Active Member
Brugere
@Aladin du bliver ved med at nævne støtte op om det. Hvordan gør man det helt præcis? at jeg skriver i denne tråd gør jo ikke jeg støtter op om det feks som du nævner? er det via like, evt kan man lave et spørgeskema something hvor folk ville kunne stemme derinde måske?
jeg synes jo en debat er fin men en spørgeundersøgelse til at samle op på en debat ville være guld :)
 

Storekrog

Active Member
Brugere
@pernall helt enig. Jeg er sikker på hvis vi kunne få et spørgeskema op, jeg minimum ville kunne skifte 100+ stemmer. Problemet er bare herinde vi har intet at gå efter, at vi skal skrive i en tråd eller like en bestemt kommentar, ingen ved det desværre.
 
D

DeletedUser2338

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dktrailer

Er ikke bruger på forum og de vil ikke oprette nye - men kopier gerne dette på mine vegne...

Serveren er død, men Innogames tjener stadig penge så længe der er nogen der bruger guld.

Hvis alle, som i ALLE, undlader at have nogen aktiviteter af nogen art den næste 2-3 uger, så kan vi måske samme vise at vi ikke gider mere... trods alt bedre end at ghoste i flok. De fleste på rabalderholdet har skabet fyldt med præmier alligevel, så håber I overlever at der ikke nødvendigvis kommer en fra denne server.

Det er bare snik snak i øjeblikket - beklager, men vi har de sidste mange år set hvor stor betydning guldet har fået, nogen køber andre sælger, Inno tjener - fact of life.

Og, dette er ikke en anklage mod dem der bruger meget guld, I ved selv hvem I er - men, det er med til at holde andre spillere ude, pludselig er det blevet et spørgsmål om hvor meget guld man har lyst til at bruge i jagten på flere byer, gaver i events osv., dem der ikke bruger nok, taber over tid.

Og, hvis det var mig der havde fået den geniale idé at lave Grepolis og andre tilsvarende spil, så ville jeg da også glæde mig dagligt over de penge der bliver brugt på at købe guld. Hvorfor tror I der er lavet om på Markedspladsen, dem der skaffer guld ved at sælge ressourcer høster langt mindre end hvad der var muligt tidligere, nu skal man være glad for at sælge 400 træ og få 7 guld - fedt.... men, igen, man kan jo bare flashe kreditkortet og købe det man skal bruge, det skorter jo ikke på gode tilbud.

Nu blev det pludselig til en sang om guld blandet med et ønske om at få aflivet denne server, i min verden hænger de to ting sammen. Det samme kan ske på den næste server, det er os selv der bestemmer.

Just ny 10 cents, og ja, jeg ved at det nok skal gøre mig upopulær hos visse, men jeg kan ikke se andre veje ud af kedsomheden end at skrue ned for guldet og op for smartness, for det kan også vinde servere :)
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Ja, den markedsplads er jo helt fucked up nu.. Hellere høste guld ved at sælge afgrøder end det andet pjat, de har lavet i ren rådvildhed.
 
D

DeletedUser2175

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Synes ikke vi skal afbryde serveren, det er der for mange, der har gjort for store indsatser til. Men lad os få afkortet tiden drastisk, så vi kan komme frem til VV i en fart.
 

Tournesol

Active Member
Brugere
Synes ikke vi skal afbryde serveren, det er der for mange, der har gjort for store indsatser til. Men lad os få afkortet tiden drastisk, så vi kan komme frem til VV i en fart.
hvis du ikke har, så må du meget gerne afgive din stemme i opfølgnings tråden også, så vi har et samlet overblik
smiley_emoticons_smilenew.gif

https://dk.forum.grepolis.com/index.php?threads/opfølgning-nedsæt-krav-for-olympia.3389/#post-20481
 
D

DeletedUser2146

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
syntes også tiden skal sætte drastisk ned serveren er død der sker nada.
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top