• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Nedsæt krav for Olympia, serveren er næsten død

Status
Ikke åben for yderligere svar.

Iwrac

Active Member
Brugere
Enig.. lad os få serveren afviklet så vi kan starte på en frisk på en ny server, der forhåbentlig ikke ender på samme måde :)
Det kommer an på om folk vil spille ordentligt, eller om de bare håber på at fjenden holder igen. Det har været patetisk at læse, hvordan man har beskyldt en alliance for at ødelægge en server, fordi egne evner ikke rakte.
Jeg tror ikke vi får se andre danske servere - selv om der er stort flertal for en skandinavisk server, så ligner det desværre, at vi bliver lagt sammen med engelske servere, og så mister grepolis størstedelen af danske spillere.
 

Tournesol

Active Member
Brugere
Det kommer an på om folk vil spille ordentligt, eller om de bare håber på at fjenden holder igen. Det har været patetisk at læse, hvordan man har beskyldt en alliance for at ødelægge en server, fordi egne evner ikke rakte.
Jeg tror ikke vi får se andre danske servere - selv om der er stort flertal for en skandinavisk server, så ligner det desværre, at vi bliver lagt sammen med engelske servere, og så mister grepolis størstedelen af danske spillere.
det er nok realiteten at det sker.. trods, som du siger, der er flertal for en skandinavisk server.

men uanset så handler denne tråd om Olympia og den server er død og folk har givet op så var måske bedre den bare blev afviklet så man kunne starte en frisk... der vil altid være fnidder-fnadder og beskyldninger til højre og venstre på Dk servere ... tvivler på det nogensinde ændre sig ;)

men for Olympias tilfælde så kommer det til at være et sejt træk med så lang tid som der er tilbage af den, specielt når de fleste har kastet håndklædet
smiley_emoticons_smilenew.gif
 
D

DeletedUser488

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
OLYMPIA:
Jeg vil foreslå at kravet for VV tiden blive nedsat da serveren er død - der er kun en alliance der kan vinde.
og vi kede os ihjel.
m.v.h. Tzar

Helt enig
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Få flere til at støtte forslaget, før jeg kan gå videre til Tyskland med forslaget.
Det virker måske som en detalje, men jo flere der støtter forslaget, jo mere magt bag bønnen er der jo.

Jeg kan under alle omstændigheder ikke forkorte tiden mere end til 3 mdr før slutspillet starter.
Det er ihvertfald det sidste jeg hørte, sidste gang det skete.

Men få flere støttere, og så vil jeg se hvad jeg kan gøre :)
 
D

DeletedUser1958

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der er 10-11 stykker fra Rabalder der giver udtryk for at tiden skal nedsættes. - personligt kan jeg sige at jeg er ved at kede mig ihjel. ;) - SÅ NED MED TIDEN ! - og gang i en ny server
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Der er 10-11 stykker fra Rabalder der giver udtryk for at tiden skal nedsættes. - personligt kan jeg sige at jeg er ved at kede mig ihjel. ;) - SÅ NED MED TIDEN ! - og gang i en ny server

Så fortæl dem at de skal kommentere herinde.. For gør de ikke, skal de ikke forvente at der vil ske noget overhovedet. :)
 
D

DeletedUser2283

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg støtter op om forslaget, lad os få nedsat tiden, så vi kan komme igang med en ny server.
 
D

DeletedUser2331

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Helt enig. Der skal arbejdes på at få kortet tiden, så der kan startes en ny frisk server. Serveren er så godt som død, som den er endt. Desværre
 

Pan Whistle

Active Member
Brugere
Rabalderstræde vil gøre hvad vi kan, for at få nedjusteringen sat så langt ned som muligt, her når det sker første gang, og vil da opfordre alle andre alliancer til at gøre det samme, det giver ingen mening at holde Olympia i gang imellem 6 md til 1 år endnu inden målet ville kunne nåes på normalvis, her efter første regulering vil der gå 4 md. Inden den næste.
 

Qotho

Active Member
Brugere
En nedjustering vil være en klar favorisering af den klart førende alli - og kan kun være i deres interesse.
Lad os nu hellere se, om de kan holde dampen oppe hele vejen til slut.
 

Storekrog

Active Member
Brugere
En nedjustering vil være en klar favorisering af den klart førende alli - og kan kun være i deres interesse.
Lad os nu hellere se, om de kan holde dampen oppe hele vejen til slut.

Tror aldrig jeg har hørt dig sige noget positivt her på forum, du spiller ikke engang derinde, så hvorfor blande dig?


EDIT: Undskyld jeg kan se du har kæmpet dig op på 22 byer somehow. Men giver stadig ingen mening over alt den negativitet du udståler altid.
 
D

DeletedUser2292

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der er jo 25 mill point i forskel på den førende alliance og nummer 2, og den førende alliance kan tage lige de byer der passer dem, så ved ikke helt hvad du mener med hold dampen oppe leonora?

Og så støtter jeg helt klart også at få sat tiden ned
 

Qotho

Active Member
Brugere
Tror aldrig jeg har hørt dig sige noget positivt her på forum, du spiller ikke engang derinde, så hvorfor blande dig?


EDIT: Undskyld jeg kan se du har kæmpet dig op på 22 byer somehow. Men giver stadig ingen mening over alt den negativitet du udståler altid.

Jeg troede naivt, at forum og dermed også denne tråd var beregnet til, at man frit kunne sige sin mening om diverse forslag og tiltag. Dette er så tilsyneladende beklageligvis ikke tilladt, jævnfør ovenstående.

At du beskylder mig for altid at være negativ, udelukkende fordi min mening ikke lige passer dig - må stå for din egen regning. Jeg synes faktisk, at jeg er meget positiv, da jeg foreslår, at serveren kører videre som planlagt og dermed give en chance for andre end den store føreralli.

Et alternativt forslag (positivt!) kunne være at nulstille denne server helt - som i slukke den, hvis ingen gider spille den til ende og så afvente en ny server - meget gerne med allimax på 10-15 medlemmer og ingen muligheder for alliancer med delt forum osv.
 

Pan Whistle

Active Member
Brugere
Ved godt jeg sikkert bliver misfortolket/upopulær nu jeg skriver dette her, men hvordan kan det være VORES skyld, at det masse forbund som TR havde ikke kunne finde ud af det, der var langt flere medlemmer end vi nogensinde har været i Rabalderstræde, og at medlemmerne vælger at skrive til os, at de ønsker vi skal tage deres byer, fremfor at give dem til egen ally, som vi nægtede at gøre, men gav oplysningerne videre til ledelsen i TR. Og sat en bremser på vores medlemmer om ikke at gå efter deres byer, når de Ghosted, og at den ene TR medlem efter den anden bare ghosted uden at TR. Selv havde en chance for at tage alle de ghostbyer, og at de fleste tilbage blivende TR medlemmer vælger at gå i FM. Inc. Ledelsen, i stedet for at finde en løsning.
Jeg opfordrede smølfine til at danne den nye alliance, og gav den nye alliance tid til at komme på benene og vi fandt øer, som de kunne have til VV. Hvad mere kan man forvente/forlange af fjenden?
Det gjorde jeg for at de også skulle have noget sjov tilbage på serveren, for at holde motivationen oppe ved dem, som ikke ville give op, men faktisk ønskede at blive trods den synkende skude.
Men om serveren varer 1 år endnu, så vil du stadigvæk se Rabalderne holde ud, det er stabile folk som ikke bare giver op, men med den aktivitet som er tilbage på serveren, vil jeg mene det er bedst at få den afsluttet rimelig hurtig, så der kan åbnes for en ny om 6-8 uger.

PS: hvis TR syntes de havde kamp her på Olympia, så skulle de prøve hvad virkelig kamp det er på en engelsk server.
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
@Leonora ... Du er velkommen til at få flere til at kommentere herinde, som deler din holdning.
Jo mere debat vi kan få om dette forslag,, des bedre.
For du har ret i at slaget ikke er tabt endnu.

Men hvis det er tilfældet, skal der arbejdes for det.
Så find gerne flere der støtter din holdning og få dem til at kommentere herinde.

Skal bare være i en god tone, og uden personlige angrib... hvilket gælder flere som har kommenteret i denne tråd...
Debat i god tone, så alle kan komme med deres private holdning, uden at blive revset af,,fordi nogle er uenige...
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top