• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Musik musik musik

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Efter en lang hård dag på kamppladsen, med bøvl fra ledelsen, emsige diplomater, genstridige modstandere, trælse vejsidebomber, ildsprudlende drager, urimelige, besværlige og nævenyttige fanger, så er det nu og engang rart med lidt musik, når man kommer hjem og smider sig på sofaen.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/v2AC41dglnM" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Efter en lang hård dag på kamppladsen, med bøvl fra ledelsen, emsige diplomater, genstridige modstandere, trælse vejsidebomber, ildsprudlende drager, urimelige, besværlige og nævenyttige fanger, så er det nu og engang rart med lidt musik, når man kommer hjem og smider sig på sofaen.

Løsningsforslag:
Fyr ledelsen, de er kun en forsinkende faktor i kamp, indfør ansvarligt anaki.
Diplomater er vildt opreklameret, et problem der ikke kan løses med en skarpsleben klinge, bør overlades til kvindfolk.
Genstridige modstandere, nedkæmpes med et smil, og i samme forbindelse, hmm fanger hmm simpel standret med efterfølgende henrettelse.
EDI og sommerfugleminer er udemærket som morgenmad, de der drager skal de koges eller steges.

Derudover er det altid godt med musik
 
D

DeletedUser1576

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Og hvad er så god musik?
Jeg savner inspiration pt. Både til når der skal læses til eksamen og når jeg stener :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dadidadej's forslag er da lige min stil ikke fordi Metalica kan da også godt bruges ;)
 
D

DeletedUser1579

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Efter en lang hård dag på kamppladsen, med bøvl fra ledelsen, emsige diplomater, genstridige modstandere, trælse vejsidebomber, ildsprudlende drager, urimelige, besværlige og nævenyttige fanger, så er det nu og engang rart med lidt musik, når man kommer hjem og smider sig på sofaen.

Ugh, efter sådan en omgang skal jeg ikke hjem og hoppe rundt til Thunderstruck.

Næh Cigaretter, Whiskey og nøgne piger!!
http://www.youtube.com/watch?v=mk1LIOyFpiw
 
Top