• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Murens styrke

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Er der nogen der kender murens styrke ved de forskellige niveauer?

Hvor mange tropper tager den ved hvert niveau?

Vh Von Krien
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Alt info omkring muren og de andre bygninger står i wikien :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
og der er vist ikke noget præcist tal sådan lige med hvor mange tropper muren tager.
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Prøv dig frem i simulatoren
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
og der er vist ikke noget præcist tal sådan lige med hvor mange tropper muren tager.

Du kan jo ikke lave et præcis tal på hvad muren tager i wikien da muren giver dine tropper en hvis % del extra styrke så skulle det være en meget lang wiki ihvertfald.

men ellers ja gør som nevo siger med simulatoren
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nej ? er jo også det jeg mener. At der ikke er noget præcist tal, men at det blir udregnet i % med forskellige faktore som spiller ind jo.

Så hvis det jeg skrev ikke var svar nok, undskylder jeg da for at jeg ikke uddybbede det mere med hensyn til at jeg også mente at der blir udregnet i %
for eksempel via simulatoren som nevorak skriver.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det går :p

var mere for at forklare det andet ikke var muligt at lave da man så skulle have en wiki med 1 zillion kompination af forsvar bag muren.

men som grundregel så er simulatoren helt klart den nemmeste måde at finde ud af tingene på når det kommer til kamp dog er en level 25 mur med tårn ikke det mest sjove et rende ind i :p
 
Top