• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Milepæle

Qotho

Active Member
Brugere
Hvad med en Milepæle tråd - har den gang på jorden?

1. mand til 1 mill point i dag: Henrik 872.


Godt gået!
smiley_emoticons_pokal_gold.gif
 
D

DeletedUser765

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Flot milepæl 12/10-15 mistede Henrik 872 sin første by, som ikke var intern ;)
 

Qotho

Active Member
Brugere
Vi har været gået noget i stå her - men jeg synes, der er en milepæl, som bør bemærkes - i dag rundede Lions King by nummer 300 på serveren - og det vel og mærke ikke som en egoistisk alfahan spiller, men som en top holdspiller!
Det er da flot gået!
smiley_emoticons_hera.gif
 

Qotho

Active Member
Brugere
Så er serveren her meget snart lukket - der er fundet en meget værdig vinder - Silaweva og venner - stærkt gået med alle 7 wondere.
Finalen blev desværre ikke så spændende, som den kunne have været - der var ikke meget krudt i Bravo, da det kom til stykket. Alfahanner vinder som regel ikke den slags spil - det gør kun sammenhold og teamwork!

Tak til alle med- og modspillere for en laaaaang og god server.
Vi ses nok igen et sted derude.
smiley_emoticons_grepolove.gif
 

Haddock

Active Member
Brugere
Så er serveren her meget snart lukket - der er fundet en meget værdig vinder - Silaweva og venner - stærkt gået med alle 7 wondere.
Finalen blev desværre ikke så spændende, som den kunne have været - der var ikke meget krudt i Bravo, da det kom til stykket. Alfahanner vinder som regel ikke den slags spil - det gør kun sammenhold og teamwork!

Tak til alle med- og modspillere for en laaaaang og god server.
Vi ses nok igen et sted derude.
smiley_emoticons_grepolove.gif


Nah krudttønden var blevet tømt godt og grundigt, men jeg syntes nu os ti-tolv stykker der valgte at prøve på at spille ressource race fra Bravo til sidst gjorde hvad vi kunne. Man kan så undre sig over hvor resten blev af.

Men når det så er sagt, så syntes jeg også at det var de retfærdige vindere der endte med at være verdens herskere. Ser man over det lange løb var det klart den/de bedste alliancer. Så tillykke med sejren
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 
Top