• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Midgård Brev(ban)

Status
Ikke åben for yderligere svar.
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ærede Dipz0r.

Siden du vælger også at tage mit skriv til denne tråd personligt, må jeg for din egen skyld tillade mig at foreslå du søger læge, for du har da galopperende storhedsvanvid der udmynter sig i panisk paranoia.

Hvormed kan du antage at jeg er en del af den besked der er tale om? Jeg gør ikke andet her, end betragte situationen objektivt lige som dig selv. Hvis du formoder jeg er en del af beskeden, kan jeg med rette antage at du er en del af modtageren, men hør det vidste hele serveren jo i forvejen. Og siden du nu er i gang med at bekende kulør, så troede jeg ikke om dig at du var bange for en udfordring. Du har i hvert fald jævnligt beklaget dig over hvor kedeligt det er at spille på beta, og nu lader det til at nogen rejser sig og udfordrer jeres enevælde, og din reaktion er at melde en valid diplomatisk besked til supporten, med baggrund i en forskruet tolkning af regler der skal bruges til at undgå snyd. Jeg er ærligt talt rystet og skuffet. Jeg troede der var mere format i dig.

Ærbødige hilsner

sj0ver
Diplomat af Argonauterne.

Du forventer vel ikke at jeg læse endnu en af dine tøre beskeder ?

Man skulle tiltider tro at du havde læst til noget fint i skolen men dumpet med glans og nu prøver med dine fine ord her i stedet men det virker ikke folk syntes ikke du lyder klog men tør ærede sj0ver
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
når for pokker jamen så skal jeg da igang med at true nogen af de små spiller til at give mig alle deres råstoffer de skal ikke have 10 sten tilbage når jeg har truet dem :D


Bare husk at skrive det er en trussel!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du forventer vel ikke at jeg læse endnu en af dine tøre beskeder ?

Man skulle tiltider tro at du havde læst til noget fint i skolen men dumpet med glans og nu prøver med dine fine ord her i stedet men det virker ikke folk syntes ikke du lyder klog men tør ærede sj0ver

Jeg synes han er både klog og sjov at læse - tilgengæld er dine beskeder tøre og kedelige..
Det er bare langt lettere at læse én der skriver godt og som kan lave tegnsætning..
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvis du vil have tegn sætning så smut du ned i skolen og lån nogle stile lille smølf ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hahaa... hvem dælen gider bruge tegnsætning herinde :-D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
no wonder

Nej, det får jo bare en til at virke mere intelligent end tilfældet er...

man behøver ikke have hjerne for at spille Grepolis så hvorfor virker klog altså som jeg ser det så de der kloge hoveder der du snakker om der skrev det brev spiller da ikke særligt godt nu har jeg fået en spion igennem snart alle deres huler :S
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
haha. men lige meget hvad. kør da krig imellem hinanden i stedet for at sidde her og bruge tid på at svare frem og tilbage. Ud på slagmarken/havet og lav ballade :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
haha. men lige meget hvad. kør da krig imellem hinanden i stedet for at sidde her og bruge tid på at svare frem og tilbage. Ud på slagmarken/havet og lav ballade :)

Det er som om nogle folk gemmer sig :(
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
når for pokker jamen så skal jeg da igang med at true nogen af de små spiller til at give mig alle deres råstoffer de skal ikke have 10 sten tilbage når jeg har truet dem :D

Lige netop sådanne ting ødelægger spillet ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
så du må gerne true folk til at ikke være i alliance og du må gerne true folk til at de skal give dig deres byer men du må ikke true folk til at give dig råstoffer spændende ved da godt hvilken af de 3 ting jeg helst ville undvære
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Eksempel 2:

Giv mig XXXX antal råstoffer om dagen eller jeg sænker din by.

ØØH liam... du skrev selv det her ? Hvis det heller ikke ødelægger spillet for en spiller ved jeg da ik hvad det gør. Og hvis det at midgård kan "tillade" sig at sende sådan et brev ud uden at det skulle ødelægge spiller for andre, f.eks. det at de kun må være i en alliance med max 5 spillere. Ja så ved jeg godt nok ik hvor den grænse med at "ødelægge" spiller går til.

Hvis det var mig ville jeg give midgård / afsenderen af det brev en ruffel.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det jeg mente var, at hvis du kræver at ALLE små spillere giver ALLE deres råstoffer ville det ødelægge det for de nye spillere, der starter op :)

Mit eksempel gik ikke på alle spillere og heller ikke ALLE råstoffer. Det var X antal.

Det er tilladt, at gøre. Men samtidig kan det stadig gøres for ekstremt.
Og det er blot min mening.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
små spillere er spillere mindre end mig ville jeg så lige sige og ikke dem som har en by på 175.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvad med at i mødes et eller andet sted og tager en håndfuld sten og et drivhus med så kan i smide med sten efter hinanen´s drivhus for er det ikke det i har gang i jeg spørg bare for jeg sider sku da og griner lige nu

med venlig hilsen hammer9liv dipo og leder af de få rå :pro::pro::pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
du forventer vel ikke at jeg læse endnu en af dine tøre beskeder ?

Man skulle tiltider tro at du havde læst til noget fint i skolen men dumpet med glans og nu prøver med dine fine ord her i stedet men det virker ikke folk syntes ikke du lyder klog men tør ærede sj0ver

ha ha :) lol
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top