• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Midgård Brev(ban)

Status
Ikke åben for yderligere svar.
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ærede medlemmer i The Legions


Tiden er nu kommet!!

Lidt forhistorie:
Da vi havde en aftale jeres ledere om at holde diplomatiske forbindelser – desværre sker der fejltagelser hvor 2 Midgårds medlemmer angreb et par af jeres spillere – da Pyrus90 og Construct ikke havde den fornødne tålmodighed til at lade de diplomatiske løsning klare sager men valgte at erklære Midgård krig og angriber. Dette beklager vi meget skete, når nogen mener de skal besøge vore byer uindbudt svarer vi selvklart igen.


Vi har nu besluttet at tilbyde jer en løsning der vil betyde en fornuftig løsning for jeres enkelte medlemmer.


Vi tilbyder at alle medlemmer i The Legions der inden 24 timer efter modtagelsen af denne mail følgende:
• I forlader alliancen
• Trækker deres tropper ud af alle byer på øer hvor større Legions medlemmer har byer.
• I samler jer ikke i alliancer med mere end max 5 medlemmer.
• I vil ikke blive optaget i hverken Midgård eller Heres Falanks.

Såfremt I inden 24 timer opfylder ovennævnte vil I ikke længere blive betragtet som fjender fra vores side.
Skulle i vælge at afslå ovennævnte fredstilbud vil i selvklart blive involveret i det udvidede forsvar af vores besiddelser.

De af jer der vælger at accepterer ovennævnte bedes sende en PM til begge nedenstående forhandlere.

Med venlig hilsen

Heras Falanks Sir. Iron & Sigfodr

Midgård 13august & Raum
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Først.
vil jeg gerne lige sige skynd jer at tøm de byer inden den store og farlige birem flåde 13august har kommer og nakker jeres byer.

Der næst.
Vil jeg gerne lige høre fra Liam hvordan sådan en spiller som sir. iron kan være i support når han true folk til at give ham dere byer (hvis altså han er med i det brev)

EDIT

Pushing er ikke tilladt. Pushing vil sige, at en bruger ikke spiller til sin egen fordel, men spiller til fordel for andre brugere, ved f.eks. at sende råstoffer uden selv at vokse.

er da ret sikker på at hvis alle TL gør som 13august skriver der så spiller de da for ham og ikke for sig selv så han beder dem jo faktisk spille for ham eller er brevet som beskrevet fra dem alle 4 ja så burde alle 4 spærres for pushing
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hihi elsker midgårds breve :-D

Jeg har selv haft en god slag ord kløveri med midgårds folk.

Midgård går ikke ind for krig men vil kun have diplomatisk snak.
Angriber man dem får man faktisk nogen lunde sådan et brev her send tilbage. Og ofte fra en helt andet spiller end den person man i starten angreb.
Det er på ingen måde muligt at forhandle noget krig med midgård. Den kære 13 august blev ved over for mig at bede mig om at stoppe mine angreb og acceptere deres vilkår for fred. For ellers ville jeg blive angrebet hårdt.

Jeg stoppede selvfølgelig ikke da vi jo er i et krigs-spil og midgård gjorde da også enkelte slag tilbage på mig som lovet. Dog aldrig det store.

Om dette er pushing eller på anden vis "ulovlig" spillemåde. Så er midgård lige meget hvad nogen der ikke vil have krig. Men sidde ned og hygge snakke om det hele :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
pushing reglen er rimlig klar man må ikke spille til fordel for andre altså spille for andre end sig selv og han beder dem direkte spille som han vil have de spiller og give ham deres byer altså skal de spille for ham der ved direkte brud på reglen om pushing
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Først.
vil jeg gerne lige sige skynd jer at tøm de byer inden den store og farlige birem flåde 13august har kommer og nakker jeres byer.

Der næst.
Vil jeg gerne lige høre fra Liam hvordan sådan en spiller som sir. iron kan være i support når han true folk til at give ham dere byer (hvis altså han er med i det brev)

EDIT

Pushing er ikke tilladt. Pushing vil sige, at en bruger ikke spiller til sin egen fordel, men spiller til fordel for andre brugere, ved f.eks. at sende råstoffer uden selv at vokse.

er da ret sikker på at hvis alle TL gør som 13august skriver der så spiller de da for ham og ikke for sig selv så han beder dem jo faktisk spille for ham eller er brevet som beskrevet fra dem alle 4 ja så burde alle 4 spærres for pushing

Ærede venner, folkens, spillere på Beta.. Og fuglene.

Nu står der jo ingen steder i den bedked om at man skal give ens kode til nogle af os. Der er givet et ultimatum om at få tropperne væk ( Som står til OPBAKNING ) alle ved da at AB, KA og jeres påhæng har sendt støtte til spillerne i TL.
Vi skriver INGEN steder at man skal makke ret, men derimod det eneste vi skriver er at de skal forlade TL.
Du må gerne anklage mig for noget der er ret, men der skal være hold i det.

Nu er det sådan at det her er et krigsspil, og der er nogle regler. De regler skal holdes, og holder man ikke dem så tages der hånd om det af en supporter.

Om du vil sende en besked til admin om dette, jamen det kan jeg ikke holde dig fra. Måske du skulle se på egen side først.

// Sir. Iron
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvem har sagt noget om nogen koder ?

som den er skrevet der så er den som dem jeg har snakket med om den en overtrædelse af pushing reglen

nu det er er krigs spil hvorfor angriber du dem så ikke i stedet for at nærmest true dem til at give dig deres byer er i løbet tør for tropper over i midgård?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvem har sagt noget om nogen koder ?

som den er skrevet der så er den som dem jeg har snakket med om den en overtrædelse af pushing reglen

nu det er er krigs spil hvorfor angriber du dem så ikke i stedet for at nærmest true dem til at give dig deres byer er i løbet tør for tropper over i midgård?

Står der NOGLE steder om at det er en trussel ??? Nej vel.

Der står kun at man skal forlade TL, da man ser TL om en fjende. Men hvorfor er det lige at du kommentere dette emne når du ikke er i TL... NÅÅHHHH nej. Du har jo MASSER med TL at gøre, og derfor nu er træt af at i får lidt modstand og ser denne diplomatiske måde som en TRUSSEL.

Irak fik også besked på at gå ud af Kuwait, og da de ikke gjorde det, ja så kom USA. Var Irak nu bare gået ud som de blev anbefalet, så var der ingen problem.
 
D

DeletedUser433

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
haha sir.iron du er fantastisk. Hvordan kan du dog sammenligne Golf-krigen med den nuværende situation i hav 45 haha dagens griner.

Mener det et alvorligt brev da det både indenholder trussel og phusing

Jeg citer følgende:

Vi tilbyder at alle medlemmer i The Legions der inden 24 timer efter modtagelsen af denne mail følgende:
• I forlader alliancen
• Trækker deres tropper ud af alle byer på øer hvor større Legions medlemmer har byer.
• I samler jer ikke i alliancer med mere end max 5 medlemmer.
• I vil ikke blive optaget i hverken Midgård eller Heres Falanks.

Såfremt I inden 24 timer opfylder ovennævnte vil I ikke længere blive betragtet som fjender fra vores side.
Skulle i vælge at afslå ovennævnte fredstilbud vil i selvklart blive involveret i det udvidede forsvar af vores besiddelser.

Citat slut.

At vi forlader vores alliance ellers vil det få konsekvenser, er en alvorlig trussel og forsøg på phusing, og at vi ikke må joine en alliance på mere en 5 medlemmer eller vil få optagelse i jeres alliance bekræfter bare at det er lagt ud til jeres fordel og at den fornuftigeløsning er ren og skær manipulation. Da i bl.a. ikke længe skal supplere råstoffer til jeres medlemmer der bliver angrebet mm


Må sige jeg ikke kan lide når folk snakker udenom, og bestemt ikke når de sender trusseler eller prøver på at manipulere til deres egen fordel.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Står der NOGLE steder om at det er en trussel ??? Nej vel.

Der står kun at man skal forlade TL, da man ser TL om en fjende. Men hvorfor er det lige at du kommentere dette emne når du ikke er i TL... NÅÅHHHH nej. Du har jo MASSER med TL at gøre, og derfor nu er træt af at i får lidt modstand og ser denne diplomatiske måde som en TRUSSEL.

Irak fik også besked på at gå ud af Kuwait, og da de ikke gjorde det, ja så kom USA. Var Irak nu bare gået ud som de blev anbefalet, så var der ingen problem.


Du skiver: Står der NOGLE steder om at det er en trussel ??? Nej vel.

Hmm så det kan kun være en trussel hvis man skiver eller siger det.
Vi tager lige et exempel her:

En lille dreng løber ind i et par skole bøller. Som siger giv os dine penge eller
vi smadre dig. Men din logik er dette ikke en trussel. Fordi de ikke siger lige
så du ved det er det her en trussel :D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ærede Dipz0r, Bethal, andersw, Pyrus90.

Det bekommer mig vel at finde jer alle ved godt mod og i krigshumør, for jeg formoder da at jeres interesse i denne tråd kan tolkes som værende en tilkendegivelse af, at der vil være marginal udfordring i at komme og besøge jer.
Tillad mig ligeledes at formode, at i alle er klar over at dette er et krigsspil, og ikke sims. Jeg går derfor naturligvis ud fra, at der vil være mere kamp i jer end blot at puste sig op på et forum.

Jeg er dog allerede i nedtrykt sindstilstand, da jeg erfarer at man har taget en vis skrivelse særdeles personligt, for hvorledes kan ens fjender dog formaste sig til at at forlange ubetinget overgivelse? Ja hvor er vi henne i verden, hvis ens fjender pludseligt begynder at bruge store ord imod en, muligvis endda ord som man ikke nødvendigvis helt kan forstå? Og at det endda skulle gå så galt, at ens fjender ligefrem direkte TRUER OG ER FARLIGE I EN BESKED, ja så giver det jo pludseligt mening, at serverens største alliance ser sig nødsaget til at meddele support, at der altså her er tale om nogle lurendrejere, der søger at omgås spillets regler VED AT NEUTRALISERE SINE FJENDER MED ORD! Puha... Jeg bliver helt svedt bare ved tanken. Og må jeg i samme åndedrag applaudere initiativet der er blevet taget, til en gang for alle at få sat en effektiv stopper for sådanne utilstedeligheder!

Vi må gå ud fra at visse entiteter nok næppe har fordækte motiver, såsom rysten i buksen, neglebidning eller realitetssans, som bevægegrund for at anmelde den farlige besked der er sendt, men blot har et ønske om ikke at føle fysisk utilpashed ved at læse lignende ovenstående udgydelser i fremtiden. Og fred være med det!

Må jeg i al ydmyghed alligevel have lov til at komme med en stille bøn, i form af et ønske om at folk ville spille spillet, i stedet for kujonagtigt at forsøge at få spærret ens fjender. For hvori ligger den virkelige utilstedelighed i denne tråd?

Jeg vil ikke nedværdige mig selv til at indfinde mig på jeres lave niveau, blot henstille til at kigge sig i spejlet inden man udstiller sig selv kompromitterende til skue for alle.

Man skulle tro at de største ville byde en udfordring velkommen, især taget i betragtning at i længe har sukket efter udfordring, og beklaget jer over at serveren er død. Jeg har i denne sammenhæng et hint til jer; Når de to suverænt største alliancer går sammen i forbund, hvem skal de så slås imod? Er der så en risiko for at det bliver kedeligt? Nogen ville måske mene at jeres lidet flatterende opførsel, er et udtryk for jeres egentlige styrke. Jeg håber i vil modbevise dette!

Ærbødigst

sj0ver
Diplomat af Argonauterne.
 
D

DeletedUser433

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
reglerne er her for alle og der er uanset point og alliance.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
lol sj0ver så du kalder det krig når man vil angribe tomme byer altså hvordan kan man andet end og le er du med i den besked så du ikke den person jeg troede.

sir iron : Kan jeg have ret i at dette forum er for spillere på Grepolis dk beta server der ved har jeg da helt ret til at blande mig det det også er mine birems de fine spillere i midgård sejler mod somme tider angrib dem dog i stedet for at ville overtage deres spil.

når i skriver de ikke må lave nogen alliance med over 5 spillere går i direkte ind og vil bestemme over andre spillere og dette er jo ifølge reglerne pushing der ved truer i jer nærmest til at få dem til at spille for jer men er de sä svage så angrib i stedet for at skrive sådan noget der
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeps. jeg holder også med dipzor her. Syntes også det står ret så klart at midgård ser deres "fjender" som små dukker de gerne skulle kunne styre med at sende breve ud. Dog ikke på skrift sige "oh øh trussel forresten, hvis du ik har opfanget det".

Hvis ikke det brev er en direkte trussel og andre fine ord om at opføre sig efter midgårds pibe ja så må jeg vist også melde mig pas fra at have spillet på beta og i sin tid have modtaget den slags breve. Dog tror jeg også selv at det er noget af det bedste midgård kan klare. For i stedet for at bruge tid på at skrive SÅ langt et brev, tilmed vente x antal timer. Ja hvorfor så ikke bare gå i krig mod dem i ikke syntes spiller efter den måde i vil have ?
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jamen så blev det Lørdag, og folket i rederne mener stadig noget andet som man har fået drejet i reglerne.

Så er det vel bare at vente på at admin kommer på, og får det hele læst.

Lad ordkløveri være i jeres munde og vent til ordet er talt.

// Sir. Iron
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja der er åbenbart forskel på hvem der hyler !!!

Man kan og må gerne have meninger om det skrevne ord.

Stor respekt for folk der har en mening men man skal måske lige overveje om følgende påstand er en brugbar og engyldig sandhed:
hvis moral er godt ! er dobbeltmoral så dobbelt så godt !!!

For når man nu læser tråde der ligger rundt på dette udemærkede forum så finder man en der hedder store ord og små hjerner dengang den blev oprettet valgte jeg ikke at gå ind i debatten da jeg jo ikke mener man skal blive personlig !!!!!!

Men hvis nogle nu - læs Dipz0r - mener at vi / jeg er truende i den PM der startede denne debat ja så kunne Herrn Dipz0r måske venligst forklare mig hvilket ord der dækker dette citat far før nævnte tråd
hvis i leaver klanen McaktCenturion nu og skriver til mig hvem i er vil jeg lade være med at angribe og udryde hver enkelt spillere i McaktCenturion. skriver lige en besked rundt til jer. i aften kl. 21.00 laver jeg en liste over dem som skal have besøg/miste deres by.
dette citat stammer fra et AB medlem jeg personligt respekterer som spiller - nemlig Pipfuglen

Skal erindrer jer om at krige vindes på mange fronter - til lands - til vands og i luften men sandeligt også ved forhandlingsbordet.
:pro:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ærede Dipz0r.

Siden du vælger også at tage mit skriv til denne tråd personligt, må jeg for din egen skyld tillade mig at foreslå du søger læge, for du har da galopperende storhedsvanvid der udmynter sig i panisk paranoia.

Hvormed kan du antage at jeg er en del af den besked der er tale om? Jeg gør ikke andet her, end betragte situationen objektivt lige som dig selv. Hvis du formoder jeg er en del af beskeden, kan jeg med rette antage at du er en del af modtageren, men hør det vidste hele serveren jo i forvejen. Og siden du nu er i gang med at bekende kulør, så troede jeg ikke om dig at du var bange for en udfordring. Du har i hvert fald jævnligt beklaget dig over hvor kedeligt det er at spille på beta, og nu lader det til at nogen rejser sig og udfordrer jeres enevælde, og din reaktion er at melde en valid diplomatisk besked til supporten, med baggrund i en forskruet tolkning af regler der skal bruges til at undgå snyd. Jeg er ærligt talt rystet og skuffet. Jeg troede der var mere format i dig.

Ærbødige hilsner

sj0ver
Diplomat af Argonauterne.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Der er ikke tale om regelbrud her, da "truslen" i dette brev omhandler spillet. Det er fuldt ud tilladt at true sig til byer/råstoffer indenfor rimeligheden grænser.

Eksempel 1:

Giv mig dine byer, eller jeg farmer dig.

Eksempel 2:

Giv mig XXXX antal råstoffer om dagen eller jeg sænker din by.

Dette er tilladt!

Men ting som at true sig til Guld, login koder, eller andre IRL ting er IKKE TILLADT! :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Den lader vi så lige stå lidt...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dog er måden hvorpå brevet blir beskrevet da mest sat op til ingen krig helst set fra midgårds side. Men kun hvis midgårds ønsker ikke blir opfyldt så vil der ske noget. Og det er dét som dipzor og jeg syntes er kedeligt.

I den virkelige verden er der sku ik mange der spørger først og så angriber bagefter. Næh jeg ville gerne se den dag midgård angreb tilbage når de selv blev angrebet i stedet for altid at gå den lange tunge kedelige diplomatiske vej først. DET syntes jeg sku mere er at WHINE...
og til sidst så ja. lad os holde de navne til sagen som står i brevet og ingen andre.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
når for pokker jamen så skal jeg da igang med at true nogen af de små spiller til at give mig alle deres råstoffer de skal ikke have 10 sten tilbage når jeg har truet dem :D
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top