• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Merlin og hans bande sejrer!

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu har vi i UNDERWORLD i længere tid kæmpet med en flok noobs, som kaldte sig "Unnamed", de nåede at bygge et VV færdigt, hvilket var problematisk, da vi gerne vil have æren af, at færdiggøre alle 7!
Her til morgen, blev de dog for trætte af, at deres egne spillere konstant blev til spøgelser og dermed trak deres VV 1 niveau ned!

Så nu er vi allesammen lidt glade :D
Fortsat god dag til jer, der stadigvæk har håb!
Mvh. Simon Hansen
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
-Jeg vil sige stor tak til min allianceleder Jimdk aka. Jimbo.
Desuden en stor tak til alle mine med-medlemmer, som alle hver og en har hjulpet til denne sejr!

Og så vil jeg sige HAH! Til alle jer, som har forsøgt at stoppe os :)
(Merlin er "Leonida of Spartan's" kælenavn til mig, fordi han ikke kan li' lyn, jordskælv og pest :D)

Igen, fortsat god dag til jer alle! Mvh. Simon Hansen aka. Sims10000
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ja det kan du da takke alle andre end lige jimdk for. du ved udemærket simon at det ikke er jim der er hovedmand bag underworlds succes. var de nåetr så langy hvis ikke der var en der havde smadret to alliancer for jer ?
aldrig. så havde i sgu stadig ligget og rodet forvirret rundt i rang 3-4-5 stykker.
kom nu lige underworld. vær nu ærlige overfor jer selv og tak alle dem som har fremmet underworld. alle dem som ikke kunne holde ud at være der og skred eller gjorde sig så uvenner med jimdk hvilket er lettere end at trække vejret.eller dem så en vis paranoid grundlægger tror er spioner. skulle de være spioner alle dem jim smed ud ville underworld have verdensrekord i spionage.
stakler hvis i tror det er jim der gør noget for underworld. han skriger jo bare op. nej simon tak dig selv. du har gjort tusind gange mere for uw. end jimdk. det ved alle.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
-Jeg vil sige stor tak til min allianceleder Jimdk aka. Jimbo.
Desuden en stor tak til alle mine med-medlemmer, som alle hver og en har hjulpet til denne sejr!

Og så vil jeg sige HAH! Til alle jer, som har forsøgt at stoppe os :)
(Merlin er "Leonida of Spartan's" kælenavn til mig, fordi han ikke kan li' lyn, jordskælv og pest :D)

Igen, fortsat god dag til jer alle! Mvh. Simon Hansen aka. Sims10000

min mor kalder mig putternus. fordi jeg er så sød og charmerende køn.
hahahaha....................
vi er da ligeglade hvad i kalder hinanden.hahahaha.....
 
Top