• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Masterplanen

D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Sku de mærkeligste ting der ligger og flyder, var på Cafe i Aarhus i går og i askebægeret somslf ikke var tømt lå det her og flød, hm måtte være ubrugligt affald tænkte jeg , men man er jo nysgerrig så kikke kan man jo altid.

Og så var det sku fra Mor Bastard.

Jeg har nærstuderet Zeta kortet og kans e at vi har 6 primære Øer belliggende nær hinanden.

Disse øer har jeg opdelt i 6 grupper (jeg er ved at opdatere beboere) og vil være dem vi primært fokuserer på at erobre og lave til fulde IG øer fremover:

Ø 1 Impulsen, jihad4200, Miklo

Ø 2 Jklboss, Kidgeorgous

Ø 3

Ø 4 Zeraphia II, KongKnud, Lars-K, YouNeverKnow, , achird

Ø 5 kristianOlsen, Raje, uTer,Jkm110

Ø 6 Taxamor,Perfekt, Skauborg

Hver af disse øgrupper vil få hver deres egen tråd til planlægning, claim, angreb og forsvar. Noter hvilken gruppe i hører til eller ønsker at høre til (via claim og hjælp fra øens øvrige beboere til rydning)


Forstår godt det var smidt ud for, bruges til noget kan det nok ikke.


Skull på farten
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Sku de mærkeligste ting der ligger og flyder, var på Cafe i Aarhus i går og i askebægeret somslf ikke var tømt lå det her og flød, hm måtte være ubrugligt affald tænkte jeg , men man er jo nysgerrig så kikke kan man jo altid.

Og så var det sku fra Mor Bastard.

Jeg har nærstuderet Zeta kortet og kans e at vi har 6 primære Øer belliggende nær hinanden.

Disse øer har jeg opdelt i 6 grupper (jeg er ved at opdatere beboere) og vil være dem vi primært fokuserer på at erobre og lave til fulde IG øer fremover:

Ø 1 Impulsen, jihad4200, Miklo

Ø 2 Jklboss, Kidgeorgous

Ø 3

Ø 4 Zeraphia II, KongKnud, Lars-K, YouNeverKnow, , achird

Ø 5 kristianOlsen, Raje, uTer,Jkm110

Ø 6 Taxamor,Perfekt, Skauborg

Hver af disse øgrupper vil få hver deres egen tråd til planlægning, claim, angreb og forsvar. Noter hvilken gruppe i hører til eller ønsker at høre til (via claim og hjælp fra øens øvrige beboere til rydning)


Forstår godt det var smidt ud for, bruges til noget kan det nok ikke.


Skull på farten

For pokker i mortens sprække.

Og jeg som ellers har haft brugt hele dagen på at lede efter skjulte grepolis planer i århus cafe område :eek:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Sku de mærkeligste ting der ligger og flyder, var på Cafe i Aarhus i går og i askebægeret somslf ikke var tømt lå det her og flød, hm måtte være ubrugligt affald tænkte jeg , men man er jo nysgerrig så kikke kan man jo altid.

Og så var det sku fra Mor Bastard.

Jeg har nærstuderet Zeta kortet og kans e at vi har 6 primære Øer belliggende nær hinanden.

Disse øer har jeg opdelt i 6 grupper (jeg er ved at opdatere beboere) og vil være dem vi primært fokuserer på at erobre og lave til fulde IG øer fremover:

Ø 1 Impulsen, jihad4200, Miklo

Ø 2 Jklboss, Kidgeorgous

Ø 3

Ø 4 Zeraphia II, KongKnud, Lars-K, YouNeverKnow, , achird

Ø 5 kristianOlsen, Raje, uTer,Jkm110

Ø 6 Taxamor,Perfekt, Skauborg

Hver af disse øgrupper vil få hver deres egen tråd til planlægning, claim, angreb og forsvar. Noter hvilken gruppe i hører til eller ønsker at høre til (via claim og hjælp fra øens øvrige beboere til rydning)


Forstår godt det var smidt ud for, bruges til noget kan det nok ikke.


Skull på farten


Ja dammit - den redigerede udgave af en af vores faner på forum er LÆKKET... Det var godt nok farligt - ja nærmest livsfarligt! Ingen udenfor IG kunne selv have regnet dette ud!!

Nej - vi må hellere lukke og slukke ned!
 
Top