• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

ku man få en chance!!!!!

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvad med at gi nybegyndere HELT friske øer på den lede Achilles server nu er det sgu anden geng jeg kun få lov at bygge op en uge inden man bliver smadret fordi man skal ligge på ø'er med nogen der har 15-20 byer..nu må vi sku lige få en cahnce for at bygge noget op mand!!!!
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
tja

hvad med at gi nybegyndere HELT friske øer på den lede Achilles server nu er det sgu anden geng jeg kun få lov at bygge op en uge inden man bliver smadret fordi man skal ligge på ø'er med nogen der har 15-20 byer..nu må vi sku lige få en cahnce for at bygge noget op mand!!!!


Forstår godt din lede ved det, men det er en helte server så hvis du stadig føler dig som nybegynder så er Innos krav for at spille denne nok for lette
 
D

DeletedUser872

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Chiron er enig med dig
Skull: klart chiron føler sig som nybegynder når dem på ens ø er 10 gange større end en selv
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Chiron er enig med dig
Skull: klart chiron føler sig som nybegynder når dem på ens ø er 10 gange større end en selv

Hejsa!
Jeg er "bange" for, at Skull mfl. føler sig truet af små opkomlinger - derfor tager de dem så snart de dukker op - kun derved kan de forblive så store, som de er.

Han og dem der tænker på samme måde kender ikke til begrebet "fairplay" men gemmer sig bag spillets udformning....smart....men fejt grænsende til kujonagtighed.

Hvis de er bange for modstand.....hvorfor så overhovedet spille dette spil?

Det er som at spille fodbold mod gangbesværede blinde - det giver store sejre, der går over i historien :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tag en tudekiks. der er en grund til det hedder helteverden.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tag jer nu lige sammen, Helteserveren hedder den .....

Desuden skulle i være glade for de/vi andre har sygt latterlig moral hvis vi angriber, giv os milits et par gange også holder vi os nok væk...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hejsa!
Jeg er "bange" for, at Skull mfl. føler sig truet af små opkomlinger - derfor tager de dem så snart de dukker op - kun derved kan de forblive så store, som de er.

Han og dem der tænker på samme måde kender ikke til begrebet "fairplay" men gemmer sig bag spillets udformning....smart....men fejt grænsende til kujonagtighed.

Hvis de er bange for modstand.....hvorfor så overhovedet spille dette spil?

Det er som at spille fodbold mod gangbesværede blinde - det giver store sejre, der går over i historien :)

Hvorfor skulle vi føle os truet? Nogle byer ligger bare i et område vi gerne vil have, ligger der en stor by/mellemstor by eller bare at den ligger godt, hvorfor så ikke snuppe den?

Hvad mener du fairplay er i grepolis? Jeg vil meget gerne hører nærmere :D.

Tja modstand ville da være rart, de seneste 3 servere jeg har spillet på, der har min alliance vundet, husk nu også at kigge indad engang imellem istedet for at smide den over på andre :).

Mvh. Snurre - Svigermors drøm :D (P)
 
D

DeletedUser872

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jaja fint det er en helteverden og alt det der, men fra så kunne man måske sige fra innos side at man som nystartet på serveren skal ligge sammen med dem der har 10 byer og farmer en hele tiden
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
JA så blev jeg ryttet for 3 gang NØJ hvor er det bare sjovt!!! :( ....jeg bruger sgu RL-penge på at købe forvalter præst general osv. så det jo en go' deal for Grepolis-teamet nok derfor de ikke gider gøre en skid hved det
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tja..

JA så blev jeg ryttet for 3 gang NØJ hvor er det bare sjovt!!! :( ....jeg bruger sgu RL-penge på at købe forvalter præst general osv. så det jo en go' deal for Grepolis-teamet nok derfor de ikke gider gøre en skid hved det

Tja, hvis man ikke er på serveren fra starten, og man har været flabet/irreterende/god/andet, som folk ikke kan lide, så det jo klart de vil gå efter dig (ved ikke om du har været nogle af delene). Men der er også spillere der aldrig tager byer fra fjenden, men blive ved med at tage små byer, tja man kan kigge lidt hos freaks her, hvor Mick S Jensen vælger op til flere gange at tage 2k byer fx =).

Hvis du nu kendte nogle på serveren, så ville det jo være en bonus i og med, så kunne de have forsvar stående hos dig, det er også hvad man selv gør for at komme frem af.. Det er et krigsspil, og hvad ville du egentlig have de sku gøre?

Tja, jeg kan altid bruge kp, og vil da hellere end gerne stille def hos små spillere, hvor nogle store angriber da de så har lav moral og gør nas på dem.

Altså dem jeg har holdt def i, de er da stadig på serveren =)

Mvh. Snurre - Svigermors drøm :Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
så må jeg være GOD ;) og ja Mick S var den seneste der ryttede 2 af mine byer, og jo hans ledere har jeg været i samme alliance med på Epsilon hvor jeg ligger nr. 5 på ranglisten. men Skoven kunne åbenbart ikke bruge mig selv om flere af de andre gamle drenge er med i Freaks-alliancen så bare sig om du ligge nord,øst'vest,syd så starter jeg op hvor du er og så kan du deffe lige så tosset du vil :D

vh. Chiron
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
så må jeg være GOD ;) og ja Mick S var den seneste der ryttede 2 af mine byer, og jo hans ledere har jeg været i samme alliance med på Epsilon hvor jeg ligger nr. 5 på ranglisten. men Skoven kunne åbenbart ikke bruge mig selv om flere af de andre gamle drenge er med i Freaks-alliancen så bare sig om du ligge nord,øst'vest,syd så starter jeg op hvor du er og så kan du deffe lige så tosset du vil :D

vh. Chiron

Det op til dig selv hvor du ligger.
 
Top