• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Krigserklæring

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vi The Republik erklærer krig mod Fallen Angels fra dags dato.
Vi satser på en blodig krig. (SW)

Dette er den officielle krigserklæring.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvorfor erklærer i krig?
hvis man endelig skal lave en krigs erklæring skal der da også stå hvorfor man går i krig ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Pepsi har ret... I ligger alt for langt væk fra hinanden til at der vil ske det store...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kan det ikke være ligegyldigt? Manden siger jo bare at der erklæres krig, og hvis i ikke er involverede, kan jeg ikke forstå at i skal blande jer. :Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg blander mig ikke;)
Jeg er bare kommentator :p
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vores grunde til krig består af at Fallen Angels har angrebet en stort del af vores medlemmer, mens de var i vores alliance.
Om Fallen Angels har kommentarer på det, er ligegyldigt. Deres angreb skal straffes. :)


- Og ja det rigtigt vi ligger langt fra hinanden, men krigen er igang for fylde blæs. :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ditto jeg er også bare kommentator :p og synes bare det var lidt mærkeligt at erklærer krig mod Fallen Angels med så lang mellemrum fra jeres ø'er

men det er jo jeres kamp og Alliance så i bestemmer jo helt selv :D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg synes begrebet "krig" bruges for ofte her :Smile:
Er det ikke mere ø dominans?

Ser på det sådan her:
Krig: Den sidste udvej for alliancer. kampen om territorier i større omfang end på sin egen ø. Erobring af modstanderens byer indtil opløsning af alliance eller en våbenhvile.

Fordi en spiller bliver angrebet af en anden på sin ø, betyder det ikke krig. Det kaldes FARMING. hell ya, farmer stort set alle på min ø, men det betyder ikke at Danish Force Elite erklærer GrepoHugs krig.

Anyway held og lykke Nillar og sjonne - resten af TR :D
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg synes begrebet "krig" bruges for ofte her :Smile:
Er det ikke mere ø dominans?

Ser på det sådan her:
Krig: Den sidste udvej for alliancer. kampen om territorier i større omfang end på sin egen ø. Erobring af modstanderens byer indtil opløsning af alliance eller en våbenhvile.

Fordi en spiller bliver angrebet af en anden på sin ø, betyder det ikke krig. Det kaldes FARMING. hell ya, farmer stort set alle på min ø, men det betyder ikke at Danish Force Elite erklærer GrepoHugs krig.

Anyway held og lykke Nillar og sjonne - resten af TR :D


- Det kan du have ret i, men det er gentagene angreb, og tror ikke det var farmning til sidst. Vi ville ikke finde os i det. :)
Det med ø dominans, kan det vel godt ligne, eller mere være, men alt i alt vil vi bringe fallen angels i grus. :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jamen så god vind til jer begge;)
Vil ikke holde mig til nogen side da alle der ikke er allierede er fjender eller neutrale.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ja må nok også heller sige god vind til jer :D

og må man hører hvordan det går i krigen?
 
Top