• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Krigs rådet (Skumle planer og fælles samråd)

D

DeletedUser1638

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ja
smiley_emoticons_grepolove.gif
men det tog desværre under 30 min at blive træt af troppehastigheden ...
smiley_emoticons_sleep.gif
 
D

DeletedUser2006

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det tog mig under 30 min at blive træt af serveren... Det er for meget at TBA allerede har 2 alliancer...
 
D

DeletedUser2271

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ja det ret cringe at se sådan et edgy alliance navn på toppen af rang listen
 
D

DeletedUser1638

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det tog mig under 30 min at blive træt af serveren... Det er for meget at TBA allerede har 2 alliancer...
Haha Doyo, jeg er sikker på at TBA går efter at blive én alliance uden wing - håber bare de andre ally's også stiler efter det så der kan blive kampe på kryds og tværs...
 
Senest redigeret af en moderator:

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Hader forbund og wings og søster alliancer og den slags,, nu er der plads til hele 30 i alliancen,,, mere er der jo ikke brug for. :)
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
 
D

DeletedUser2162

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kan man ikk fra grepolis side gå ind og gøre noget ved man samler sig på den måde eventuelt fjene forbunds muligheden og en og moralen bliver regnet ud fra ally str.?


Ellers bliver den her server hurtigt død .

Kan se fra siden sigma har i mistedet mange spillere som ikk gider det mere?
 
D

DeletedUser2162

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kunne man ikk se på muligheden for en nordisk server i stedet for?


Man kan bare se på den eng server der var plads til 100 i en ally det var fandme skægt i stedet for den danske næsten er afgjort inden 6mrd
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Problematikken ved dette her hvor folk har samlet sig inden serveren begynder ligger blandt andet i, at man kan invitere sine folk hen på den samme Ø, og derved fra start nærmest danne en VVØ.
Det havde været fedt, hvis grepolis fjernede den feature, så det hele tiden var tilfældigt hvor brugerne ligger.
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Hvorfor hede hule helvede skal det tage 12 timer at sejle et KS skib så kort en afstand? Bestemmer I ikke selv serverens hastighed?
Jeg har endnu ikke mødt en grepolis spiller som synes det langsomme servere er sjove, særligt fordi at man jo nærmest kan bruge en hel dag på at vente på at sætte et nyt byggeri i gang.
Kan I ikke sætte hastigheden op med en enkelt hele vejen rundt?
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
En Nordisk server, bliver nok fremtiden.
Hvornår dette sker, vides ikke, da Tribal Wars først afprøver en sammenlægning, før vi kommer til, men bliver det succes, så kommer det til os også.

Vi kan ikke ændre hastigheden på en igangværende server.
Vi kan heller ikke gøre alle glade. Hvor nogle måske er glade for en meget hurtigere server, så passer det bedre ind i privatlivet for andre, med en lidt langsommere indstilling.
Så uanset hvilken indstilling vi laver, er der altid nogle utilfredse, og det er selvfølgelig beklagelig, men det må vi stå igennem med rank ryg.

Sejltur med ks på 12 timer?
Så ligger du ihvertfald langt fra dertil du vil hen.
Der er sikkert taktiske forbedringer at lave i sådanne tilfælde, og hvis taktikken kræver det, må du udholde de 12 timer og til gengæld glæde dig over de 8 timers koloniseringstid.

At fjerne muligheden for at invitere folk ind på bestemte øer.... Der er ligesom med server indstillinger, lige så mange holdninger for og imod dette.
Heller ikke her kan vi gøre alle glade, selv om vi ønsker dette.
Hvis du og andre virkelig ønsker sådan en invitationsmulighed fjernet, så stil det i forslagsforrummet og få så mange som muligt til at bakke op om ideen.
Hvis du får nok til at støtte det, så kan jeg sende ideen videre, til udviklerne som så skal se på om det er en generel holdning i hele Grepolis, eller langt under de 50%.
 
D

DeletedUser2006

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg er ked af at sige det men jeg tror sku Grepolis har nået sin slutfase... Det er som om at det er de samme 50-60 spillere som er på alle serverne, og det hindrer folk i at spille 100% seriøst. Kunne man ikke få lukket alle verdener så man kun havde 2? En erobring og en oprør.

Synes i hvert fald det er kedeligt at spille mod/med de samme hele tiden. Hvis jeg skal forsætte skal i til at få fingeren ud af rø.... og gøre det mere attraktivt, så vi kan blive ved med at spille vores allesammen yndlingsspil.

Jeg er nået det punkt, hvor jeg er begyndt at spille internationalt på en103, og det er sku sjovt. Selvom jeg var kørt totalt død i grepolis, så fik jeg sku lysten igen, men ikke på dk... Og tror sku egentlig ikke jeg får det igen hvis der ikke snart sker noget....
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Det har jeg fuld forståelse for.
Jeg prøver at undgå at vi får for mange servere.
Det er dog ikke noget jeg bestemmer alene, men som du kan se, så har der været gået et godt stykke tid siden vi sidst åbnede en server.
Og der er nogle kommende server lukninger, da 1-2 servere har bygget deres 4 vidundere.

At vi når ned på 2 servere,, er umuligt, da flertal af danske spillere ikke ønsker Achilles eller Hyperborea lukket.
Skulle flertallet ændre sig, så kan disse servere lukkes, men det er pt ikke noget vi ønsker, da vi ved at lukke disse, vil miste spillere, som ikke vil spille andre steder.

Men af servere, med slutspil, så kan vi nok komme en smule længere ned i antal endnu.

Men nu må vi ikke glemme at der måske,,måske ikke, er en kommende skandinavisk/Nordisk marked, der fusionerer.
Dette bør give flere spillere, og så ville det glæde mig at spille imod vores nordiske brødre i direkte åben krig
smiley_emoticons_viking.gif

Men Tribal Wars er prøveklud for dette først, så indtil dette sker, må vi vente tålmodigt
smiley_emoticons_frown.gif


smiley_emoticons_grepo_pacman.gif
 
D

DeletedUser2006

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg mener bare at i bør handle nu istedet for at udskyde det..
Det er ikke så pokkers svært at samle norden på en server. I gør det meget sværere for jer selv.
Det er da bare at åbne en ny verden om x antal dage og få det ud på alle de nordiske forummer, mere behøver der ikke til, og skulle tutorialen står på norske eller svensk så går det jo nok :)

Men smed mens jernet er varmt ;)
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Ville hjertens gerne bare gøre det, men så let virker det ikke.
Nu må vi vente på Tribal Wars,, hvornår den fusionering finder sted, og hvilke lande det drejer sig om, ved jeg faktisk ikke,, for jeg har ikke hørt noget omkring dette i et stykke tid,,,,,, så tålmodighed er det eneste jeg kan råde til.
Trods alt ingen garanti for at det er muligt, men ligesom dig, håber jeg det.
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Kan I ikke åbne en server mere, med hurtigere hastighed? Det er fint nok, at rejsetiden er lang, men byggetiden på både oprustning og byen tager alt for lang tid...
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Hvornår vi åbner næste server, tør jeg ikke tænke på.
Nu har vi lige åbnet en server, så der går et stykke tid.

Hastighed 4 er det højeste vi må lave en server, og så stor forskel er der altså heller ikke på server hastighed 3 og 4.
 
D

DeletedUser1981

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Spillerbasen er heller ikke større, end at der maksimalt kan være én oprørs- og én erobringsserver i gang samtidigt i Danmark. Vent derfor hellere end gerne 5-6 måneder, før der åbnes en ny oprørsserver.
 
D

DeletedUser2279

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Her var det stille
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 
Top