• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Kappa på stats

minizkrykke

Active Member
Brugere
kommer serveren Kappa ikke snart på Grepolis-stats ?

sådan som jeg kan følge med i fjendens vækst :Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det vil jeg da håbe, men det kan være en god ide at skrive til dem bag siden, for at gøre dem opmærksom på at der er kommet en ny verden i Danmark :)
 

minizkrykke

Active Member
Brugere
medaljer bliver heller ikke vidst på verden ?
du kan heller ikke vælge verden kappa under profil - medaljer ? :)

hvorfor laver I aldrig en server ordenligt inden I sætter den igang
 
D

DeletedUser958

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Som Foaly siger, så har grepostats intet med InnoGames at gøre, det kan du også læse dig til på deres side og der er et link der så du kan kontakte folkene bag siden.
Jeg må dog anbefale en høflig henvendelse, de mener af en eller anden grund at når de laver en side i deres fritid som hjælp til deres medspillere, så fortjener der som et min. det :)

Jeg har taget et hurtigt tjeck på Kappa og har ingen problemer med at vælge Kappa under profil - medaljer.
Har du prøvet at hører nogle af dine medspillere om de har samme problem? Evt. prøvet at slette cookies/tømme cache og måske logge ind fra en anden browser for at se om det hjælper?
Screenshots er som ALTID også velkommen ;)
Har du modtaget nogle medaljer endnu på Kappa? :)

Som ALTID! Jo flere detaljer I giver, jo hurtigere og bedre kan vi hjælpe. "Det virker ikke, fiks det!" er til ca. lige så meget hjælp som at fortælle os jeres stjernetegn og bede os gætte hvem I bliver gift med ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Grepolis uddeler stats på Kappa i kan bare selv hente dem, det er ligesom at hente dem til alle andre server i skal bare skrive 11 som server navn når i henter dem.
 
Top