• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Julefred

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Discrucio vil gerne hjælpe lidt til med den gode Julestemning og vi gemmer derfor vores julenisse special units til efter Jul og vil i den gode Juleånds stemning gerne opfordre alle til at vi holder fred den 24/12. Worldwar 3 kan altid rulle videre senere. Vil derfor opfordre vores egne medlemmer til ikke at angribe nogen d. 24 og vi nakker alle der bryder denne fred blandt vores fjender, ingen blir glemt.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Me Like

Discrucio vil gerne hjælpe lidt til med den gode Julestemning og vi gemmer derfor vores julenisse special units til efter Jul og vil i den gode Juleånds stemning gerne opfordre alle til at vi holder fred den 24/12. Worldwar 3 kan altid rulle videre senere. Vil derfor opfordre vores egne medlemmer til ikke at angribe nogen d. 24 og vi nakker alle der bryder denne fred blandt vores fjender, ingen blir glemt.

Kunne ikke siges bedre dette betyder jo så at dem der er hårdt presset ikke behøver smider deres konto på ferie for at kunne holde jul med familien så håber i stoler på hinanden og tager en lille pause den 24
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jule fred i to krigsgale hover ligner ikke jer haha

men fair nok :pro:

skal nok dy mig. den ene dag så ;)må jo nakke jer der skal nakkes lidt over 07 første jule dag haha
 

Hell-Hawk

Member
Brugere
Discrucio vil gerne hjælpe lidt til med den gode Julestemning og vi gemmer derfor vores julenisse special units til efter Jul og vil i den gode Juleånds stemning gerne opfordre alle til at vi holder fred den 24/12. Worldwar 3 kan altid rulle videre senere. Vil derfor opfordre vores egne medlemmer til ikke at angribe nogen d. 24 og vi nakker alle der bryder denne fred blandt vores fjender, ingen blir glemt.
Hvad med af holde freden indtil
kl 18 d. 25

Der er jo nok nogle der sover længe med en go gang tømmermænd.
( heriblandt Mig )
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hik

ste heemmer foor =) skål
 
D

DeletedUser152

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg ved at i nogen online spil ligesom grepolis at der har man server fred d 23-24-25 og så igen 30-31-01 her i jule tiden.

Men jeg sys at fred den 24 lyder meget fair :)
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er der også her, dog først fred fra d. 24 fra 18. til d. 26 klokken et eller andet.

Hvis jeg har læst rigtigt /fattet det.
 
Top