• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Juktas åbner og her er indstillingerne

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Så er tiden kommet for at annoncere endnu en server.

Juktas er vores server nummer 35 og den åbner 18/05.

Indstillingerne bliver som følgende:

Hastighed: 4
Handels hastighed: 4
Enheds hastighed: 4
Begynder beskyttelse: 5 dage
Alliance limit: 30
Moral: Ja
System: Erobring
Natbonu:confused: 22:00-06:00
 
D

DeletedUser1971

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvem tænker på at spille her? =)
 
D

DeletedUser1925

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Bliver et nej tak herfra
 

Hørby

New Member
Brugere
Hvordan kan det være at der ikke bliver oplyst hvor lang tid der tager at grundlægge en by og hvor lang tid erobringstiden er ?
Finder det mærkeligt at det er noget man selv skal finde ud af på den hårde måde
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvordan kan det være at der ikke bliver oplyst hvor lang tid der tager at grundlægge en by og hvor lang tid erobringstiden er ?
Finder det mærkeligt at det er noget man selv skal finde ud af på den hårde måde
Enig, afviger det fra normalen ( 12 timer for erobring og 24 timer for grundlæg) Bør det sgu oplyses...
Forudser at den her server er død om 4-5 uger. (hvis den overhovedet kommer i gang-.-) Det er for useriøst at have en erobringstid på 6 timer.... 9-12 timer må være absolut det laveste, der er sgu en del spillere der ikke er på 24/7. På den her måde ryger de i natbonusen rofl...
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Vi skal være bedre til at oplyse det fremover.

Server hastighed 4 = 6 timers Erobring.
Server hastighed 1 = 12 timers Erobring.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vi skal være bedre til at oplyse det fremover.

Server hastighed 4 = 6 timers Erobring.
Server hastighed 1 = 12 timers Erobring.

Det er da noget nyt... også giver de tal jo ingen mening.. Hvis speed 1 er 12 , burde speed 4 jo så være 3 timer... Vil du ha et forsøg mere?:p

Utroligt som i prøver , at undergrave jeres eget spil.... Du har en nattebonus på 8 timer og en erobringstid på 6 timer.. Hovsa vi gav da lige angriberen en 100% buff.. Skidt pyt det er der nok ingen der opdager....
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Det er da noget nyt... også giver de tal jo ingen mening.. Hvis speed 1 er 12 , burde speed 4 jo så være 3 timer... Vil du ha et forsøg mere?:p

Utroligt som i prøver , at undergrave jeres eget spil.... Du har en nattebonus på 8 timer og en erobringstid på 6 timer.. Hovsa vi gav da lige angriberen en 100% buff.. Skidt pyt det er der nok ingen der opdager....


Det er som sagt ikke normalen, med disse tider , da vi plejer at have den højere, hvilket også var planlagt til at være højere.. Faktisk oppe på 12 timer, både for Erobring og Grundlæggelse.
Men alligevel skete der en fejl,,, Grundet vi internt fik en opdatering, lige dagen før serveren blev åbnet.
Den opdatering nulstillede nogle indstillinger, (Erobring og koloniserings tiden)
Dette er først opdaget efter server åbning.

At flytte det hele op på 12 timer, på en igang værende server, er en stor ændring, som jeg ikke ved om flertallet rent faktisk ønsker.
Hvis flertallet ønsker det, kan jeg skifte op til 12 timer,, Men som med så meget andet,, SÅ kan det ødelægge noget, hvis nogle absolut skal erobre byer i den periode, eller for den sags skyld grundlægge.
Jeg ved ikke hvordan det vil påvirke eventuelle igangværende erobringer/Koloniseringer!

Men skaf et flertal, og jeg skal gøre hvad jeg kan for at sætte tiden op på 12 timer for begge dele.

Nu valgte jeg at sætte koloniseringstiden op på 6 timer, så den følger Erobrings tiden.

(6 timer er en standart tid, for hastighed 4, når visse indstillinger står i nul) Her plejer vi at have den på de 12 timer, selv om vi på tidligere servere har afprøvet både 8 og 10 timer.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Fair nok, lækkert med en forklaring..

Koloniseringen tror jeg ikke nogen har et problem med.. Det har altid været mærkeligt at det var hurtigere, at overtage andre byer end, at grundlægge. 6 timer er fint.
En erobring på 6 timer virker som sagt ikke gennemtænkt.
Har set spørgeskemaet, så vi må vi jo se...
 
Top