• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Jeg har hørt en lille fugl synge...

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Dette er stedet hvor alle de saftige rygter starter. Post endelig her hver gang i hører noget sjovt, saftigt eller bare får lyst til at plante en ide i jeres fjenders hoveder. Husk altid at overholde forumreglerne!

Husk altid på at rygter ikke nødvendigvis er sandheden, men til tider kommer tæt på at være.

Lad mig starte et enkelt:

Har hørt rygter om at visse gamle spillere samles for at spille sammen her nu deres egne gamle verdener enten er lukket eller ved at lukke. Ikke alle kan enes om at starte op sammen på tværs af verdener, så det kan ende ud i et clash of the titans. Vi stakkels noobs må væbne med tålmodighed og håbe at der kommer en ny helteverden som de kan hygge sig på. På den måde kan vi måske nå at snuse lidt til spillet inden vores by må lade livet (D)

image.aspx
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser1240

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
jeg har hørt slaven foaly starter:=O
 
D

DeletedUser958

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg husker ikke at du har fået tilladelse til at strejfe liver :heh:

Rygter..hmm
Jeg har faktisk hørt, at et par spillere der ikke har været set en tid, har snakket om at komme tilbage for at bevise de ikke er så rustne og forældede som der har været påstået fra visse kilder :confused:mirk:
 
D

DeletedUser1113

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Har hørt en lille fugl synge om at verdenen bliver ødelagt igen :)
Alle de store gode spillere der rotter sig sammen. Der er altid en alliance med alle stjernerne og en efterfølger, om efterfølgeren vinder kommer som regel an på, hvorvidt "de store" ikke kan trives.

Spread out man!
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tjoe der vil altid være det "sædvanlige" fnidder. Måske fordi nogen er bange for en udfordring. Måske fordi lige børn leger bedst. Måske fordi nogen bare ikke kan kapere mere end x antal venner :confused:mirk: Som regel satser jeg på den første, da jeg gætter på at det er de samme mennesker der spiller på easy i singleplayer spillene :Laugh:

Har hørt solsortene kalde ud at dette bliver en lidt federe verden da der vil starte mange flere end sidst... Og det på trods af sommerens komme :Huh:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Har hørt en lille fugl synge om at verdenen bliver ødelagt igen :)
Alle de store gode spillere der rotter sig sammen. Der er altid en alliance med alle stjernerne og en efterfølger, om efterfølgeren vinder kommer som regel an på, hvorvidt "de store" ikke kan trives.

Spread out man!

Og det kommer fra manden i forbundet med 70+ spillere, omg....
Yh argonauterne er så den eliteally, men vi holder os så kun til max 20, og ikke mega forbund.,...

:pro:
Leder af Argonauterne :Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg har hørt en Legende er startet igen.

Nogen der ved noget om dette ?
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det her skal nok blive sjovt.

Smiler til alle

Hilsen

Den flinke
 
D

DeletedUser975

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Sikkert!!!;)

:pro:(dip:(pro:
 
Top