• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

jacker

D

DeletedUser969

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
håber snart du har ks på vej til grundlæggelse - sætter snart erobring over
(SH)
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
smider en fyr cleaner og en slyngenuke ind lige foran dit ks
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Nu skal i to være søde ved Jacker :pro:
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ups en grim karl der lige kom der, lol du må os gerne være med, hmmmm det der sød hvad betyder det
 
D

DeletedUser1086

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
panda som jeg sagde er jeg ved at forberede en flugt 48 timer væk fra dig..vil så nødig at du 0-stiller mig..er der virkelig ikke noget jeg kan gøre for dig så jeg kan undgå at få din magt og taktiske snilde imod mig:Huh:

tak skull..hvis den afsindige onde panda kommer efter dig også må du gerne flygte over til mig:Laugh:
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
tak Jacker, vildt så ond i så lille pelsklump kan være, men tør dårligt være på serveren før vi får lavet noget seriøst skadedyrsbekæmpelse
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
men før vi river panda i småstykker så tror jeg at jeg napper en af de der mecikanske øl
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
men før vi river panda i småstykker så tror jeg at jeg napper en af de der mecikanske øl

Øv Skull på DK server og så på en anden verden (hvis det er rigtigt) - må indrømme at det altid er interessant at se hvad der sker i hans nærhed om det så er hans intriger der går i selvsving og kortslutter, fordi at modstanderne har for få brikker oprejst, til at følge taktstokken eller hans gavmilde udtagelser til alle andre alliancer ledere "we have numerous spies in your alliance". (*.com server only).
Eller de ambitiøse planer - eller....

Der findes bedre grepolis spillere men dårligt nogle mere underholdende.. grepolis.dk er blevet sjovere :Laugh:
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
bambus splinter under panda negle har hørt det skulle være godt
 
Top