• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

International server - en106

D

DeletedUser2006

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej krigere,

Jeg har ikke spillet længe på de danske servere, simplthen fordi de er for kedelige, da der ikke er nok aktivitet ... Derfor startede jeg op på en103 (spiller ikke længere der) og spiller nu på en105. Og jeg er igen blevet fanget af Grepolis, for derind er der ikke bare 2-3 alliancer der kæmper om kronen, nej, der er mange flere alliancer som kæmper derinde. :cool:

Jeg vil derfor gerne høre om der er nogen som vil være med til at starte på den kommende en106 server som nok kommer engang i marts?

Jeg må ærligt indrømme jeg ved ikke hvordan indstllingerne kommer til at se ud, men skal nok opdatere tråden her løbende som der kommer nyt på det internationale forum.

Jeg håber, at folk er klar til noget større end de danske farvande og kan lægge stridsøkserne bag sig og kæmpe side om side. :eek:

Og så vidt jeg ved har en dansk alliance endnu ikke vundet en international server .. :p

I kan kontakte mig herinde eller evt. på skype. (Skype-id: baaaaltzer (Frederik))

Venlig hilsen
Doyo
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Det kunne være ganske interessant at skabe en dansk alliance på en udenlandsk server. Så slipper man også for at skulle bruge krudt på at oversætte.
Jeg ved ikke om jeg på tidspunktet har overskuddet til det, men du må gerne give lyd når du har en præcis dato, så er det bestemt ikke utænkeligt :)
Vi skal dog nok bruge de danske servere til at skaffe danske spillere til alliancen, da jeg har en opfattelse af, at ikke ret mange bruger forum her :)
 
D

DeletedUser2044

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg kunne nok godt overtales til at give det et skud, dog kun såfremt serveren er med oprør da jeg ikke spiller på erobrings servere :)
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Er enig med Apolos - Det skal være en oprørsserver. Jeg bruger mobilen i store dele af tiden, og det er no-go for en erobringsserver.
 
D

DeletedUser2006

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Godt at høre venner :)

Så lad os da krydse fingre for en oprørsserver med speed 4-3 :D

Og så skal vi ud på serverne og skaffe en hulens masse medlemmer.
På de sidste to servere har allylimitet været på 60 :)
 

Iwrac

Active Member
Brugere
Hvis du kan lave et skriv, som vi kan dele på vores forskellige servere, som vi kan sætte op - et skriv som fænger de danske spillere, så kan vi se, om der ikke kunne komme en god ally ud af det.
 
D

DeletedUser2290

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
HVordan ser det ud? Har aldrig spillet på en udenlandsk server, men vil da gerne give det et go
 
D

DeletedUser2006

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej venner, det blev en erobringsserver og speed 1 så det var noget værre bæ :(
 
Top