• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Ingen NB ved KS på erobring

D

DeletedUser1188

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg foreslår at man fjerner nattebonus når KS er inde på erobringsservere!

Det er blevet en kedelig tindens i spillet på erobringsservere, at størstedelen af alle KS smides ind op til NB, fordi man så får byerne stort set gratis..
Jeg føler ikke det er helt fair, at hvis man ikke kan være online den sidste time op til NB, og får et KS ind i sin by så er der intet at gøre for at redde sin by.
Derfor foreslår jeg at den bonus vil frafalde når KS er inde, så skal man heller ikke til at stå op klokken 4-5 om morgenen/natten for at forsøge at redde byen i et 1-3 minutters vindue.
 

WizardOz

New Member
Brugere
Jeg foreslår at man fjerner nattebonus når KS er inde på erobringsservere!

Det er blevet en kedelig tindens i spillet på erobringsservere, at størstedelen af alle KS smides ind op til NB, fordi man så får byerne stort set gratis..
Jeg føler ikke det er helt fair, at hvis man ikke kan være online den sidste time op til NB, og får et KS ind i sin by så er der intet at gøre for at redde sin by.
Derfor foreslår jeg at den bonus vil frafalde når KS er inde, så skal man heller ikke til at stå op klokken 4-5 om morgenen/natten for at forsøge at redde byen i et 1-3 minutters vindue.
Så kan man lade være med at spille erobrings server. Hvis man har forsket demokrati så har man altså en god portion timer og rydde ks på.
Hvis man ikke har forsket det og de har helene med har man også tid og fjerne det samt derfor man har trips ved hinanden :)
 
D

DeletedUser1188

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er vel ikke helt rigtigt når der har været eksempler med servere hvor erobringen tager 8 timer så vil Helene på 20 under alle omstændigheder holde det under NB!

Jeg er stor fan af erobring og foretrækker det, jeg synes bare det er kedeligt for serverne at 80-90% af alle byer skal erobres hen over natten fordi angriberen har en unødvendig fordel!
 

WizardOz

New Member
Brugere
Det er vel ikke helt rigtigt når der har været eksempler med servere hvor erobringen tager 8 timer så vil Helene på 20 under alle omstændigheder holde det under NB!

Jeg er stor fan af erobring og foretrækker det, jeg synes bare det er kedeligt for serverne at 80-90% af alle byer skal erobres hen over natten fordi angriberen har en unødvendig fordel!
Det lang tid tilbage i tiden, Aladin har lavet dem med 10 timers erobrings tid så der altid er 2 timer seneste mange erobring
 

Storekrog

Active Member
Brugere
Kan egentlig godt lide ideen. Så skulle det være som en feature som kom på engang imellem. Men ikke på alle servere.
 

Haddock

Active Member
Brugere
Den her er jeg også fan af, det er for "nemt" at sætte KS (Som på KOS) 21:30 med Helene i niveau 20 og så tage en by hvor fjenden faktisk kun har 30 minutter uden for NB at reagere på. Så ved jeg godt man kan forske Demokrati , men syntes egentligt meget af spillet er gået hen til at man sætter KS så tæt på NB som Helene tillader det fordi man så er Safe i NB.
 
Top