• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Indstillingerne!

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Erobrings systemet
Verdens hastighed 2
Troppe hastighed 1
Handels hastighed 3
Ally begrænsning 25
Begynder beskyttelse 5 dage
Natbonus fra 22:00 + 8 timer
Pointkrav til VV : 70.000.000


Dette er indstillingerne for Heraklion!

Den er rigtig god til nye spillere, til oplæring, og hvor der er en lidt større ally limit, end på de servere vi har haft åbnet i den seneste tid.

SÅ mød frisk op, og deltag i den, og hjælp en masse nye krigere ind i gamet.
 

PuffTheMagicDragon

Member
Brugere
shhhh, bevis materiale:

4.
De næste 2 servere bliver med oprør, hvilken skyldtes at jeg lige har åbnet 2 Erobrings servere i streg, da jeg lovede en hurtig Delphi server, men blev nedstemt af LCM, som ønskede den skulle være knap så hurtig, men som gav mig lov til at den næste kunne være hurtig, hvilket så blev Efesos, og den blev med Erobring, for at beholde indstillingerne, som jeg havde forventet skulle have været på Delphi.
Læs et par gange, hvis det er forvirrende
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif


smiley_emoticons_skullhaufen.gif

Undskyld Aladin :rolleyes:
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Ja, kan være jeg har husket forkert, og rodet rundt i det.

Men uanset hvad, så har Lead Community Manageren altså besluttet at indstillingerne bliver som jeg skrev i øverste indlæg, og det må jeg jo rette mig efter :)
Indstillingerne bliver nu gode til nye spillere, som nu får tid til lidt oplæring, inden de prøver kræfter med en hurtigere server :)
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Vi har pt 2 speed 5 verdener.
Jeg søgte faktisk efter en speed 6 denne gang, da vi ikke har sådan en lige nu :)

Den skal nok komme :)
Det bliver bare ikke i denne omgang :)
 
D

DeletedUser1974

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej Aladin.

Super godt med med flere medlemmer pr. ally. Ser frem til at kunne hjælpe nye/fremtidige spillere, men håber dog, at guldspillere ikke ødelægger det, som de har gjort på tidligere servere.

Bedste hilsner froelund
 
D

DeletedUser1332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej Aladin.
Super godt med en ny server. Vi er mange der glæder os til at være nogle af de første til at logge ind. Spørgsmålet er så, kan vi mon få et tidspunkt for åbning, så vi kan være klar ved porten.
Hill Grepolis Falken
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Hej Aladin.
Super godt med en ny server. Vi er mange der glæder os til at være nogle af de første til at logge ind. Spørgsmålet er så, kan vi mon få et tidspunkt for åbning, så vi kan være klar ved porten.
Hill Grepolis Falken
Jada,, men det er ikke her,, men på forummet, der er åbnet for den nye server :)
 
Top