• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Indstillingerne

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Serveren åbner 21/11
Nærmere info vil komme!

Erobrings systemet
Verdens hastighed 5
Troppe hastighed 6
Handels hastighed 6
Ally begrænsning 10
Begynder beskyttelse 3 dage
Natbonus fra 22:00 + 8 timer
Pointkrav til VV : 90.000.000

Erobring tid : 10 timer
Grundlægger tid : 10 timer

Dette er de endelige indstillinger, og bliver ikke ændret.
Det er de indstillinger som fik flest stemmere, og

Skal gøre opmærksom på at dette er en hurtig server og man kommer til at bruge mere online tid end ved en langsommere server.
 

DKnukunu

Member
Brugere
Begynder det ikke lige at blive rimlig vildt med antallet af åbne servere?
Der er i øjeblikket i år 2016, 9 åbne servere, hvilket er næsten 1/3 af det totale antal servere siden starten dk.grepolis.
Alene i år 2016 er der allerede åbnet 5 servere, og hver server tager mere end 6 måneder at færdiggøre, samt alle de tidligere servere hvilke har haft et højere "nødvendigt pointkrav for slutspillet" og derfor stadig er i gang, op trods af at de er startet for mere end et år siden.
Ingen af dem har speciel meget aktivitet, fordi de fleste holder sig til at spille seriøst på en enkel server, eller to —og de aktive så er spredt ud over alle serverne.

Samt for ikke at forglemme, så åbnede Delphi for kun en måneds siden, når Efesos åbner, vil der kun være gået omkring 6 uger siden starten af Delphi, som åbnede efter omkring samme tidsperiode, 6 uger, efter den daværende seneste server Korinth.

Selvfølgelig, jeg har tænkt mig at starte, og jeg kan sikkert tjene tusindevis af guld på det, men hvis nye servere forsat bliver pumpet så frekvent ud, ender vi med aldrig at få en aktiv server med mere end 20-30 deltagende spillere.
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Jeg har skrevet til LCM omkring dette i samme øjeblik jeg hørte at vi igen skulle åbne ny server.
 
D

DeletedUser1751

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg er langt hen af vejen enig med DKnukunu, det kan også bare blive for meget, det bliver lidt ødelagt hvis man ikke er mere end 30 aktive spiller og ally begrænsningen er på 20/25/30.

Når det så er sagt savner jeg også en god oprørs server, nu når de to seneste har være erobring (kan godt være det har været mere kan jeg ikke lige huske) Glæder mig meget til der kommer sådan en :)
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Jeg er langt hen af vejen enig med DKnukunu, det kan også bare blive for meget, det bliver lidt ødelagt hvis man ikke er mere end 30 aktive spiller og ally begrænsningen er på 20/25/30.

Når det så er sagt savner jeg også en god oprørs server, nu når de to seneste har være erobring (kan godt være det har været mere kan jeg ikke lige huske) Glæder mig meget til der kommer sådan en :)

Den næste hurtige verden,(Speed 5-6) efter denne her, bliver med oprør, men der går lang tid før det sker.

Ligeledes, de 2 næste servere vi åbner, bliver med oprør.
 
D

DeletedUser1751

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Den næste hurtige verden,(Speed 5-6) efter denne her, bliver med oprør, men der går lang tid før det sker.

Ligeledes, de 2 næste servere vi åbner, bliver med oprør.

Kunne det være en ide at åbne den første til "planlagt tid" og så vente lidt længere med de næste ? Så kunne vi måske få en rigtig interessant ny oprørs server ;)

Og så måske overveje at lave skiftevis erobring og oprør ? :)
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser1751

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvornår åbner serveren ? :)
 
D

DeletedUser2216

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
noget her stille i lang tid
 
D

DeletedUser2216

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Powodzenia Top 2 w świecie wygrać, nam czas nie rozpieszczany i zrezygnował
 
Top