• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Indsamling

D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Kære alle på zeta
Vi har i Murder besluttet at lave en indsamling til støtte for Milton den tynde, dette set i lyset af hans store indsats som vores fjende og hans store taktiske forståelse, men da angrebne her på det sidste ser lidt slasket ud beder vi alle bakke op og sende lidt res til ham så der kan bygges lidt flere tropper til at angribe med.

Vi har i dag samlet ind i en tudekiks og beløbet på 400 k er sendt til hans by nr 1.

På vegne af de forsamlet lejemordere


Skull
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Retter lige beløbet til 500k og 1 tudekiks mere (P)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
200K træ på vej. Og et stort tak for I prøver til det sidste, sgu stærkt at se! :)
 
D

DeletedUser975

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
TAK TAK!! Bukker i støvet og har hældt hele pisset i havet.... Også tudekik:confused:pro:

Vi prøvede.. og jeg har faktisk set en af jeres spiller med over 200 fyr??? Må de godt det.. det må da næsten være hele jeres angrebs flåde i har der... hov hov.. blev også angreben af 26 rytter.. fy da;)

Nå, spøg til side.. Jeg vil ikke sige i har haft rent mel i posen hele vejen... men i har spillede klogt og været nogle online nørder der gad at sende ress, samt styrer hele jeres ally!! Ikke fordi jeg ikke selv sendte.. men mere fordi i var flere..:) Jeg må jo... når alt komme til alt tage hatten af for jer.. men mest Nidkjær.. Hun har min største respekt! Taktikken lå der med det samme...kedeligt, men det virker.. DEFF DEFF OG MERE DEFF!!

Sender lige en større opfølgning senere..:) nå alt er på plads.. lige nu har vi jo stadig lidt gang i jer...;)

Milton

Sendt fra min brødrister.
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Lol kan godt se det triste i den når du havde fået hele din alli til at gå deff, i starten af serberen og at vi så ikke angriber men bygger i stedet og så tvinger jer i offensiven da i kommer bagud på wonders, og det der offensiv er jo ikke lige jer, kræver jo både kordinering og planlægning, men tak for kampen lille warlord.

Fnis rent mel i posen lol og hvad skulle vi så bruge det til

Hilsen

Skull den blide
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tak, Milton fordi du gør opmærksom på, at enkelte af vores spillere fortsat har offensive tropper tilbage. Hvis du sender mig navnet/navnene i en pm, så skal jeg straks tage mig af de formastelige... (- rytterne kunne være mine, så lad os holde dem mellem os to).

Og ja der er fortsat gang i de sidste kampe inden zeta lukker og slukker :)

Endelig tak for de fine ord - jeg har også stor respekt for dig og din alliance. Vores succes skyldes nu ikke kun en enkelt spiller, men en dedikeret ledelsesgruppe og en engageret alliance. - Vi havde ikke kunnet gøre det alene.

Venligst

Nidkjær
 
Top