• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Icaria (Engelsk server)

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
new_world_en.png

Dear Players,

On August 2nd a new world Icaria will open its gates for battle. We invite you to join the wars on this world with the World Wonders endgame. This world will also feature our new Artifact system. When a world with the new Artifact system is won players will receive a level up to the artifact for the specific world based on a few factors such as if they were in the winning alliance and if they were among the top 8 contributors in their alliance. For more details you can read the Artifact announcement here.


World setting:
  • Game speed: 5​
  • Unit speed: 4​
  • Trade speed: 4​
  • Beginners protection: 7 Days​
  • Alliance limit: 45​
  • Conquer system: Conquest​
  • Conquest Duration Time: 8 hours​
  • City Foundation Time: 8 Hours​
  • Morale: Active
  • Endgame: World Wonders
  • Artifact: Athena's Cornucopia

We hope you will enjoy the new world! Feel free to discuss the new world in our pre-world discussion thread.

Best regards,
Your Grepolis team​
 

Storekrog

Active Member
Brugere
Så bare lige for at sikre mig, Der kommer servere fremover på EN, uden NB for os alle sammen? eller begynder vi at se NB på EN også nu?
 

Chelsea4LIFE

New Member
Brugere
Så bare lige for at sikre mig, Der kommer servere fremover på EN, uden NB for os alle sammen? eller begynder vi at se NB på EN også nu?
tænker de er meget ligeglade med de nordiske spillere fremadrettet, nå intet er planlagt overhovedet
problemstillinger med overføring af vores profiler, har vi intet hørt om, ud over hva vi skal gøre for det måske kan lade sig gøre

og denne her viser, at NB ikke kommer til og ses fremadrettet pga der kommer nordiske spillere


Aladin


CM​


Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager




Engelsk Internationalt grepo marked er uden NB - det er ikke populært
Jeg vil gerne foreslå at vi engang imellem får NB
Men om jeg får noget at skulle sige i den sammenhæng, ved jeg ikke, da vi vil være mindst 5 CM'r der beder om at få indflydelse :)




Med Venlig Hilsen
Aladin
Community Manageren
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Der bliver kigget på det med NB.
SÅ det er slet ikke utænkeligt.
Men der er nogle tal de vil kigge på først.
 

Storekrog

Active Member
Brugere
Hvad med os, som har to profiler? Både på EN og DK. Samme navn, samme mail. Jeg vil feks gerne have flyttet min DK konto derover, så jeg kan beholde mine kroner, guld m.m. Hvordan gør vi det @Aladin ?
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Hvad med os, som har to profiler? Både på EN og DK. Samme navn, samme mail. Jeg vil feks gerne have flyttet min DK konto derover, så jeg kan beholde mine kroner, guld m.m. Hvordan gør vi det @Aladin ?
Ændre mail på den danske til en helt ny,,, så tror jeg at du kan nøjes med at ændre navn,, jeg mener at du får mulighed til dette, når du begynder på overførslen, og når systemet opdager der er en med samme navn allerede.
Hvis ikke,, så skriv til mig, og så kan jeg ændre den :)
 

the old wiking dk

Member
Brugere
jeg har et problem mine grepo spil har mail fra det firma jeg arbejde i og de gik konkurs og nu kan jeg ikke gøre noget alt skal bekraftet via mail og jeg får ikke tilbudt en skid får bare den engelske frem, nå lige meget kan være man bare skal spille de 2 færdige og så bare hygge på den tyske
 

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
jeg har et problem mine grepo spil har mail fra det firma jeg arbejde i og de gik konkurs og nu kan jeg ikke gøre noget alt skal bekraftet via mail og jeg får ikke tilbudt en skid får bare den engelske frem, nå lige meget kan være man bare skal spille de 2 færdige og så bare hygge på den tyske
Sammenlægning blev udsat, indtil næste engelske verden,, dvs,, næste mdr...
Vi havde problemer med at ikke alt fra kontoen blev overført.

Ligeledes.. Vi kan hjælpe med din mail, eller du kan ændre den selv,, hvis det er på den danske... Den engelske kan jeg pt ikke gøre noget på.
 
Top