• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Hvorfor... MU Serveren

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvorfor er der ikke oprettet et forum for MU Serveren ?

Har i dag set den nye Capcha - som ikke er tal for skoleklasser men ca. 15 nærmest "Gotiske" bogstaver trukket ud på mærkelige måder.

Det er XXX ringe, det er snart mere besværligt at være på Grepolis end på min Netbank !!

ER det noget vi fremover skal taste ind fordi at vi er aktive spillere ?

HVORFOR får spillere der logger på Serveren nu, eller har været inaktive 1 uge eller 2 - meget meget mere hjælp af Grepolis i form af Bonus / Magi / Ressourcer etc. i forhold til Spillere der startede tidligere eller ved Server start ?

Det forekommer mig at der bliver gjort en del for at alle skal være lige her, således at inaktive eller ville nogle mene "mindre kompetente" spillere alligevel kan få en chance i "lidt" tid, på bekostning af de aktive og som regel betalende superbrugere, men det er måske forkert opfattet. ?

Såfremt at mine spørgsmål er stødende for supportere eller admin på DK sites - skal jeg på forhånd beklage dette, men finder ALLE spørgsmål relevante.
 
D

DeletedUser958

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
At der ikke er et forum til Mu er en ren forglemmelse og det beklager vi. Det vil blive oprettet hurtigst muligt.

Der vil være capcha i spillet lige så længe som der er spillere der mener de skal forsøge at snyde sig til en fordel i forhold til jer andre, ved at automatisere spillet ved hjælp af bots og lignende. Så ja den er der nok desværre for at blive. Googles capcha er valgt, da den har vist sig meget effektiv og samtidig kan de aller fleste regne ud hvordan de kommer gennem den. Der ER indført maks. antal på hvor mange gange den kan aktiveres pr. dag, uanset hvor aktiv man er, så forhåbentlig vil den ikke genere for meget.

Jeg vil vove at påstå, at 1-2 ugers aktivitet giver betydeligt mere end de "gaver" der er mulighed for at få som inaktiv spiller. Idéen bag er at holde på så mange spillere som muligt (lokke dem tilbage) og dermed sikre der er så mange mod-/med-spillere som muligt for de meget aktive og forhåbentlig gør det det sjovere for disse at bruge så meget tid her :)
Aktivitet, spilforståelse og samarbejde er og bliver hvad der giver de største fordele.

Dine spørgsmål holder sig indenfor reglerne og du er altid velkommen til at spørge når du er i tvivl om noget..det støder ingen her :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jamen så forslår jeg at man belønner en korrekt Capcha med 3 x 500 af hvert råstof eller 50 i magi.. - det må da være rimeligt..
 
D

DeletedUser148

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det da ikke rimeligt for os der aldrig modtager den der Capcha, at dem der gør skal med dit forslag belønnes for at svare rigtigt
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tjah jeg møder den ca. hver 2-3 dag.

Hvis jeg ikke logger ud fra den stationære og så logger ind på den bærbare er den der med det samme.

Hvis jeg sidder og laver 5 min farming så kan den komme efter typisk mere end 1 times forløb.

Alt andet lige tror jeg at jo mere aktiv du er jo større sandsynlighed er der for at den kommer og det ER et irritations moment.

Tænk situation at du er ved at lave et snipe og sådan en dukker op.. :-(

At vi skulle have noget for det var også for at være provokerende og for at få en reaktion, helst fra GrepoTeam'et :)
 
D

DeletedUser1086

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
(
Tænk situation at du er ved at lave et snipe og sådan en dukker op.. :-(

nu er det jo så smart at du får et varsel i god tid..ved ikke hvor længe du skal bruge på at snipe men de 2-3 min varsel er rigeligt til mig;)
 
Top