• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Hvorfor har du dit Nick Tråden :)

D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Lige for at høre hvorfor folk måske har valgt de nicks de har ?:Smile:

jeg selv hedder jeg IG

Pipfuglen stammer af at jeg blev bedt af at ændre mit gamle nick jewduerpisseskæv til noget mere passende. og Den skønne helene havde i starten af verden beta givet mig og en lang række andre spillere øgenavne. og valgte så da jeg skulle skifte at tage det til mig da jeg dengang var leder af ANGRY BIRDS og navnet passede godt ind til det. dette hedder jeg på Beta, Epsilon & Theta

på ETA hedder jeg Dirk Nowitzki

Det fordi jeg i min fritid har spillet en del basket og holdet kaldte mig altid DIRK
RL blev Dirk Nowitzki MVP ved dette års NBA finale serie. :Smile:

På com.serveren, som nogle få af os spiller på. hedder jeg Dr.Frankenstein
det så nok lidt mere rettet mod nogle af de spillere ejg engang har været med til at forme lidt haft lidt indflydelse på deres opvækst i negativ/positiv retning vurder selv haha;)

Kom Frisk alle sammen:Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Det er ikke så spændende hvor jeg har mit fra :confused:mirk: men lidt social kan jeg godt være :Laugh:

Da jeg besluttede at se mig lidt om i Grepolis og prøve om det var et spil for mig, så skulle jeg bruge et nick. Jeg tænkte kort over hvad man kalder en noob og det kom til mig: I am new. Men det lød jo ikke græsk eller specielt af noget som helst, så jeg smed en lille fejl ind, fjernede mellemrum og fik: Iarenew :Smile:
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tjoe nicks er jo en sjov størrelse og fantasi ejer jeg ikke :Huh: Så hvad gør man så? Jeg valgte at tænke på alle de mange bøger jeg har haft læst igennem tiden og kom så til at tænke på at Foaly er en af de karakterer jeg syntes er sejest :Laugh: Jeg undrer mig ofte om der overhovedet er nogen der ved hvem det er, men omvendt så går en del af joken af navnet (F)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Raum er et navn fra atlantis. Det navn fik jeg under en meditation og har fulgt mig siden 2006. Har tænkt mig at skifte mit IRL-navn til dette når tiden er til det.........

Onenes blev mit nick på Delta - egentligt lidt for sjov for at drille dem der kendte mig på Beta og jeg havde egentligt ikke tænkt mig at spille derinde.
Så mit nick blev navnet på en af mine byer på Beta.

Skæbnen skulle vise sig at min Onenes-konto blev den bedste konto jeg har og derfor spiller jeg den mest aktivt nu.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tja det.

tjaaa, folk siger nogle gange jeg er rundt på gulvet, der er meget gang i mig, og ja, jeg skal altid være med i hvad der foregår...

Jeg hedder Snurretop, og det kan da være det bliver ændret efter tiden..

btw. Syntes godt vi kan få noget aktivitet her på det store forum.
 

Tummelumsen

Member
Brugere
Bare fordi....

min ynglingsfarve er blå og så spiste jeg spinat om onsdagen inden ....

:Laugh:


Ingen speciel grund
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hed Først Voldemort på Beta.
Det valgte jeg nok mest pga at det lige var i tiden med at Harry-potter var blevet Inn.
Gav kontoen bort (Håber DU passer godt på den)

Nu hedder jeg Zultan.
Stammer fra et PC spil....Og tænkte,,,Hvorfor dog ikke Prøve?

Mvh
Zultan
 
Top