• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

hvordan ser medspillere på et snyder? hvad er din mening

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej alle med og modspillere herinde.

Jeg ønsker blot at vide hvordan i ser på en snyder, jeg har fået en sjov mail hvor jeg bliver troet af en spiller fordi jeg farmer hans by, men han talte vist noget over sig da han nævnte sin farm by som sjovt nok hed det samme lot med et 2 tal efter hans navn.
meget tydeligt at han vist bestyrede 2 konti.

jeg tænker bare, hvis jeg spiller i en alliance og en af mine allierede snyder, er det så sjovt mere, jeg gider heller ikke spiller kort eller noget andet med nogle der snyder, skal man så bare acceptere det herinde?
skal alliancen have besked?

giv jeres besyv med, tænk på i måske bruger penge her på at kæmpe med en fusker.
 
D

DeletedUser1577

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej Pilatus.

Hvis du har mistanke om at en spiller snyder, så bedes du venligst skrive til supporten, i stedet for at oprette et emne på forum med det.

Med Venlig Hilsen
Words
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg ønsker blot at vide hvordan i ser på en snyder, (...)


Når jeg læser din besked, så ser jeg to forskellige situationen. En hvor en bruger ikke følger spillereglerne, og en anden hvor en bruger ikke følger alliancereglerne.


Ved det første, så udelukker vi spilleren for brud på spillereglerne.

Ved det andet er det op til alliancen ledelse, at sørge for, at deres medlemmer følger deres interne regler.
- Bryder de, ud over alliancens regler, spillets regler så vil vi også gå ind og udelukke.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
@ Words, det havde jeg allerede gjort, faktisk 6 gange hvor jeg har fanget snydere og de er alle forsvundet.

Næe det drejer sig nu om en spiller der tydeligvis havde 2 konti, den ene blev så spærret men den anden eksisterer stadigvæk, og så tænker jeg hvorfor gør den det.
og så ville jeg bare vide hvad i andre syntes om det.
jeg føler mig da røvrendt hvis det er sådan at nogle kan slippe afsted med snyd.
 
Top