• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

hvor længe can supor tillade sig at holde en spiller spæret ?

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
nu har nyrop været spæret i min 14 dage og jeg gad godt vide hvor længe man skal vende på at få sin straf det er lidt som om man er skyldig indtil andet er bevist ? og det er i mine øjne en forskruet retssyn ?

mvh Hammer9liv (SW)(P)(dip) dipo i DFR og en af de spiller som er lidt utilfres men suport i ny og næ
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Til der falder en afgørelse vil jeg tro? Vel ikke deres problem hvis spilleren ikke samarbejder og de i fællesskab kan finde frem til en løsning? Jeg syntes mest af alt det lyder utroligt hvis det skal tage 14 dage at finde frem til en straf for et brud på reglerne. Er ret sikker på de har nogle eminente beviser hvis spilleren ikke kan sno sig ud af det... Med mindre han selvfølgelig bare håber at de åbner ham igen når de mener han har udstået sin straf... syntes bare at jeg kan erindre fra mig selv at det er en dårlig ide...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vi kan sagtens spærre kontoen permanent, afhængigt af regelbruddet.

Der kommer ikke til at ske noget, før den spærrede spiller skriver ind til os hellere.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
nu kender jeg det meste af deres samtal og kan ikke helt forstå hvorfor der bliver stillet det samme spørgsmål op til 3 gange og har og fådet svar på det han spørger om.
nu vil jeg så i samme omgang stille spørgsmål hvor langt tid der skal gå mellem at jeg logge ind og min kone gøre det samme på hver vores labtop så jeg ikke for balade for det ? for så hvit jeg ved er delt internet for par der vil spille sammen?

mvh hammer9liv
 
D

DeletedUser958

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vi må ikke udtale os om spilleres sager og for den sags skyld må deres ban ikke diskuteres her. Har spilleren spørgsmål til sagen er han velkommen til at stille dem direkte til supporteren der bannede ham og jeg er sikker på han gerne uddyber.
Det er på ingen måde sikkert din ven er interesseret i du sidder og fortæller alle her om HANS sag :(. Så hold dig til generelle spørgsmål og stop med at dele viden du har eller mener du har om andres sager.

Der er ingen regler for hvor kort eller lang tid der skal gå mellem logins, men når vi kan se uden tvivl at det er fysisk umuligt at det har været forskellige personer der har tjekket to eller flere konti, så er det naturligvis for lidt tid og brud på reglerne da man IKKE må logge ind på andres konto.
Lad være med at logge ind på andres konti eller lade dem tjekke egen, så er der ingen risiko :)
 
D

DeletedUser474

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
men det er stadigvæk lang tid at vente over 14 dage på en afgørelse..
 
D

DeletedUser958

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg kan stadig ikke udtale mig om en enkelt sag!

Dog kan jeg sige, at vi altid forsøger at afslutte sager så hurtigt som muligt. Men skriver den udelukkede fx. ikke med det samme, svarer ikke på spørgsmålene eller tager meget lang tid om at svarer, så kan en sag naturligvis komme til at strække sig over en del tid uden det er nødvendigt.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg kan stadig ikke udtale mig om en enkelt sag!

Dog kan jeg sige, at vi altid forsøger at afslutte sager så hurtigt som muligt. Men skriver den udelukkede fx. ikke med det samme, svarer ikke på spørgsmålene eller tager meget lang tid om at svarer, så kan en sag naturligvis komme til at strække sig over en del tid uden det er nødvendigt.

jeg ved godt at vi ikke må tage den sage som ligger men jeg undre mig bare over at det samme spørgsmål kom fra suport 3 gange ? det mener jeg ikke kan være nødvendig somom at suport ikke havde tid til at behandele den sag ( vil ikke gerne skrive det som jeg tænker ) da jeg så nok havde skrevet noget andet og jeg oprette denne tråd for at andre også kunne give deres mening og hvad de har oplevet ( jeg syndes bare det er lidt sjovt at man i dette spil er skyldig indtil andet er bevist og ja jeg har selv været spæret indtil flere for regl brud og fair nok at jeg bliver spæret for at lave noget l... og det sker jo men der er en ting du må kunne svare mig på hvorfor når en spiller bliver slættet
hvorfor kan jeg så ikke bruge den email jeg havde på den gamle konto igen istedet for at have 20 dummi email kontoer ?
 
D

DeletedUser958

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Når spørgsmål gentages, er det som regel fordi der enten ikke blevet svaret på det eller svaret meget tydeligt ikke var sandheden..generelt udtalt self, ikke om en enkelt sag!
Vil man undgå gentagelser af spørgsmål, besvar det og besvar det ærligt.

Vi besvarer 99,99% af alle sager, tickets indenfor maks. 24timer. Er en supporter væk længere end dette, så melder denne sig fraværende og jeg eller Liam overtager for denne. De aller fleste sager er afsluttet indenfor et døgn af at spilleren sender appel, hvis den udelukkede gør som beskrevet ovenover :)


Jeg er usikker på hvordan jeg nemmest forklare dette, da det i grund og bund handler om databaser og hvordan data i disse skal indføres, men jeg vil forsøge :)
Din mail-adresse er et unikt ID og kan derfor kun bruges én sted af gangen. Skal du bruge den bestemte mail et andet sted, så er du nød til at frigive ID'et til det, altså skifte mailen ud med en anden først der ikke er i brug.

Når du sletter en konto på en verden, så sletter du kun tilknytningen til denne verden..ikke selve kontoen og dataen bag. Ellers ville du hvis du slettede, slette på ALLE verdener og ville ikke fx. kunne vælge at slette på én og spille videre på en anden. Derfor er din mail stadig gemt.

Eller kort sagt, er en mail brugt til en konto, kan den ikke benyttes til en anden samtidigt. Skift mail på den gamle konto og SÅ kan den gamle mail bruges på en ny :)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
nu kom mit spørgsmål ang spiller tessa som er min kærstes konto og den konto er ikke på nogen sever mere og derfor ville høre ?
 
D

DeletedUser958

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Men kontoen eksistere stadig, det er derfor hun hvis hun skulle ønske at spille igen, bare kan starte på en verden igen med samme brugernavn..dermed er mailen også stadig knyttet dertil :)
Ønsker hun at bruge mailen på en anden konto, fordi hun fx. ønsker at spille under et andet brugernavn, så kan hun skifte mailen på den gamle konto og derefter oprette en konto med den gamle mail :)
 
Top