• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Hjælp til en ny spiller

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej

Jeg er for nylig begyndt at spille dette spil for at få tiden til at gå i frikvarterene og lignende, men synes det er meget tidskrævende når en af de "bedre" spillere fra en af de store Alliancer konstant angriber mig med en hær 100 gange større end min egen.

Er der nogen mulighed for mig for at afværge sådan et angreb, eller kommer man kun frem i spillet ved at være den store der smadrer alle de små og nye spillere?

Mvh Nihilist
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Du har valgt den sever hvor det hele går stærkest.

Hvis du ser et angreb komme så dodge det.Det er sådan du holder på dine tropper :)

Find dig en god alliance som kan hjælpe dig.

Held og lykke
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Ah okay, tak. Er bare lidt svært når han konstant angriber mig når jeg er offline. Dertil skal det også lige siges at han har 4 gange så mange points som mig og angriber mine hære på 10-30mand med sine egne hære på 150+ >.> Rimelig stenet, but that's life.

Tak for tippet ^
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Jeg er nok os en af dem nder nakker nogen der har 4 gange så lidt points som mig mit råd til dig må nok være enten at løse konflikten med ham ved at muligvis aftale han får lidt råstoffer om ugen behøver ikke være det vilde men en 1500 af hver 1-2 gange om ugen kunne sagtens holde mig fra at angribe dig der er da en der sender mig lidt sølv i ny og næ for at slippe for jeg kommer og ødelægger hans mur og tropper 1 gang om dagen små ting er nogen gange nok til folk spare sejl turen og besøger en anden.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Virker det ikke at snakke med vedkommende, så se at få din mur op og væn dig til at sætte millits på hver gang du går offline. De 30 mænd du bygger om dagen, skal du så bare sende over til en ven, til du har rigeligt til at stoppe et af hans angreb, så kalder du dem alle hjem. Konstant slitage på en mur og millits efterfulgt af en rød rapport kan som regel tage modet fra selv de store. Men man kan også risikere de bliver så sure de tager din by, hvis den er noget værd.
Det her råd giver jeg også til dem jeg selv farmer, men utroligt få der er i stand til at følge det hehe.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tak for hjælpen. Jeg fandt ud at jeg kunne sende ham en besked så der er ingen problemer mere :p Har ikke noget imod at blive angrebet, bare lidt træls hvis det sker 5 gange på 3 dage og man ikke har en chance bare 1 af gangene. En fair kamp er altid nice!

Anyhow, prøver at pimpe min landsby lidt i tilfælde af en af jer to skulle kigge forbi haha.

Tak for hjælpen.
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tak for hjælpen. Jeg fandt ud at jeg kunne sende ham en besked så der er ingen problemer mere :p Har ikke noget imod at blive angrebet, bare lidt træls hvis det sker 5 gange på 3 dage og man ikke har en chance bare 1 af gangene. En fair kamp er altid nice!

Anyhow, prøver at pimpe min landsby lidt i tilfælde af en af jer to skulle kigge forbi haha.

Tak for hjælpen.

Koen og Hesten kunne aldrig finde på at angribe nogen mindre end sig selv :Laugh:(F:(Laugh:
 
Top