• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Hermes' Guddommelige prøvelsers del 5

Tournesol

Active Member
Brugere
Hermes kom lige forbi med endnu en besked til os. Tjek herunder om dit svar på sidste gåde var korrekt! (Hermes Guddommelige Prøvelser 4)

gpcl-lineflipped.png


Det var en svær en, hva'?Jeg har hørt fra Guderne, at mange af jeres gæt faldt for døve ører! okay okay jeg skal nok lade vær med at trække spændingen i langdrag... Det var selvfølgelig Afrodite!

Hv-hvad ? Hvad mener du med "Afrodite hvem?"? Jeg er sikker på, at I dødelige har følt Afrodites strålende glød i Grepolis? Ikke? Er du helt sikker? Hun ser sådan her ud, nu kan du genkende hende er jeg sikker på ?

PuzzleAnswer2.png


Stadigvæk ikke? uf... Det her er akavet. Zeus kommer til at blive så sur på mig! Jeg bliver nød til at snakke med Afrodite, måske kan jeg overbevise hende om at tage en plads i Gudernes råd i Grepolis i bytte for nogle templer og statuer i hendes ære. Aftale? Okay, det er en aftale.

Skynd dig! Vi vil give dig Gudernes gunst, hvis du lover at tie stille, og så vil jeg snarest være tilbage med en ny gåde!

Vi har udvalgt disse loyale undersåtter, som vil modtage 1500 guld, såvel som en pakke med magi fra de 6 nuværende guder, bare for at gøre dem glade!


@S-Khaleesi
@Leonora
@kwisini

Vinderne bedes skrive en ticket for at gøre krav på deres præmie - husk at inkludere hvilken verden du ønsker at modtage din præmie på -



Du kan læse mere om Hermes' guddommelige prøvelser Her.

gpcl-line.png
 
Senest redigeret:
Top