• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Hermes Guddommelige Prøvelser

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Hej Spillere!

Vi har modtaget en besked fra Hermes ham selv!


footer.png

gpcl-line.png

image.png

Vær Hilset Dødelige!
Hermes, kom med en besked fra guderne! De er glade for din dedikation til Olympus, og at du har vist, at du næsten er værdig til at mødes med deres råd. De har til opgave at indstille en sidste prøve, en slags test, for at bevise din hengivenhed. Rigelige lækkerier venter dem, der kan bestå denne test, så læs videre for mere ...

De seks guddomme i Grepolis-verdenen er kommet sammen for at udfordre deres undersåtter i en videnskamp, ikke magt. Denne test er virkelig enkel, virkelig en lille ting! I løbet af den næste måned i oktober vil jeg sende dig en krypteret besked. Beskeden beskriver egenskaberne hos en af guderne i Grepolis ... vis dem, hvor godt du kender og elsker dem ved korrekt at gætte, hvilken gud meddelelsen er dedikeret til.

Når du og dine medspillere har haft en chance for at overveje, afsløres svaret såvel som det næste puslespil! For at have en chance for at komme ind i gudernes nåde, skal du blot deltage, ikke gætte korrekt. Guderne er tilfredse med jer alle de samme!

Men jeg hører dig udtale med dine jordiske vejrtrækninger "hvad er der for mig ?!". Selvfølgelig kan guderne give jer guddommelige gaver! Hver gud vælger en håndfuld deltagere til at modtage disse gaver, så sørg for at fortælle dem dit navn såvel som den verden du kommer fra i dit svar. Jeg vil uddelegere denne opgave til lederne i dit rige, dem du kalder 'Community Managers', for at sikre, at dine gaver modtages!


3 Deltagere vil modtage:

  • 1000 Guld.
  • Et bundt fortryllelser fra guderne selv!
Så hvad venter du på?
Gudernes første besked er lige kommet, så tjek herunder, for din første chance til at vise guderne din hengivenhed!



Hermes - Herald of the Gods


gpcl-lineflipped.png



Denne guddom er en hundelsker, det er helt sikkert! Selvom du leder efter denne guddom, kan du ikke finde dem!
Skønt ... hvis du vil mødes med dem... rejs til bredden af floden Acheron...


gpcl-line.png


Kom med din besvarelse herunder, og skriv dit ingame navn.
Se om du gætter rigtigt, ud fra beskrivelsen :)
 
Senest redigeret:

Affe

New Member
Brugere
Acheron er en flod til/ i underverden, og af de guder der er i gp er det kun Hades der kommer der fra.
Mvh affe
 
D

DeletedUser2399

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
svaret er Hades

mit ingame navn er HamKlitten
 
D

DeletedUser1997

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hej Spillere!

Vi har modtaget en besked fra Hermes ham selv!


Vær Hilset Dødelige!
Hermes, kom med en besked fra guderne! De er glade for din dedikation til Olympus, og at du har vist, at du næsten er værdig til at mødes med deres råd. De har til opgave at indstille en sidste prøve, en slags test, for at bevise din hengivenhed. Rigelige lækkerier venter dem, der kan bestå denne test, så læs videre for mere ...

De seks guddomme i Grepolis-verdenen er kommet sammen for at udfordre deres undersåtter i en videnskamp, ikke magt. Denne test er virkelig enkel, virkelig en lille ting! I løbet af den næste måned i oktober vil jeg sende dig en krypteret besked. Beskeden beskriver egenskaberne hos en af guderne i Grepolis ... vis dem, hvor godt du kender og elsker dem ved korrekt at gætte, hvilken gud meddelelsen er dedikeret til.

Når du og dine medspillere har haft en chance for at overveje, afsløres svaret såvel som det næste puslespil! For at have en chance for at komme ind i gudernes nåde, skal du blot deltage, ikke gætte korrekt. Guderne er tilfredse med jer alle de samme!

Men jeg hører dig udtale med dine jordiske vejrtrækninger "hvad er der for mig ?!". Selvfølgelig kan guderne give jer guddommelige gaver! Hver gud vælger en håndfuld deltagere til at modtage disse gaver, så sørg for at fortælle dem dit navn såvel som den verden du kommer fra i dit svar. Jeg vil uddelegere denne opgave til lederne i dit rige, dem du kalder 'Community Managers', for at sikre, at dine gaver modtages!


3 Deltagere vil modtage:

  • 1000 Guld.
  • Et bundt fortryllelser fra guderne selv!
Så hvad venter du på?
Gudernes første besked er lige kommet, så tjek herunder, for din første chance til at vise guderne din hengivenhed!



Hermes - Herald of the Gods


gpcl-lineflipped.png



Denne guddom er en hundelsker, det er helt sikkert! Selvom du leder efter denne guddom, kan du ikke finde dem!
Skønt ... hvis du vil mødes med dem... rejs til bredden af floden Acheron...


gpcl-line.png


Kom med din besvarelse herunder, og skriv dit ingame navn.
Se om du gætter rigtigt, ud fra beskrivelsen :)
 
D

DeletedUser2175

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hades, sjovt man kan se andres svar.

JaGuaR11
 
Top