• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Hermes' Guddommelige prøvelser del 7

Tournesol

Active Member
Brugere
Hermes var lige forbi en sidste gang. Han roser jer alle. Guderne er meget tilfredse med jer! Lad os se, hvad han har at sige i hans sidste besked.

gpcl-lineflipped.png


Endelig! Din rejse er ved vejs ende, og Guderne er glade! Den sidste gåde bringer os selvfølgelig til havenes Gud, Poseidon! og sammen med ham, slutter vores sidste guddom, Artemis, sig også til rådet.

A76nn.png


1Hef5.png


Jeg har udvalgt disse loyale undersåtter til at modtage 1000 guld og en pakke med magi fra både Artemis og Poseidon!

@rixx
@Leonora
@Lilah

Stort tillykke til vinderne. I skal kontakte support i en ticket, for at gøre krav på ders præmie.

Og på den note, så vil jeg byde jer farvel! Jeg vil vende tilbage til Olympus og fortælle historier om jeres fromhed til Guderne. I har vist jer selv værdige til Gudernes gunst, såvel som at sikre et løfte fra selveste Afrodite, som vil tilslutte sig Gudernes råd snarest. Hun har meget, som hun skal forberede, dog hun vil tilslutte sig rådet meget snart. Hun bad mig dog om at give jer et smugkig på, hvad hendes guddommelige kræfter har at byde på i bytte for din loyalitet.

En af hendes magier vil være Narcissisme... En magi du kan bruge på dine fjenders byer
Afrodites charme slører de forsvarende enheders syn, og de ser dermed kun alt det, de ønsker.
Alle forsvarende enheder i byen er 10% mindre effektive i 12 timer.

gpcl-line.png
 
Top