• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Hermes Guddommelige Prøvelser 4

Aladin

CM
Grepolis Team
Admin
Moderator
Manager
Nå, hvordan klarede du dig så? (Hermes' Guddommelige prøvelser del 3)
HVAD?! Du gættede også den? Ja, selvfølgelig gjorde du da det. Det er jo selveste Zeus! Han bliver glad for at høre, at du kunne genkende ham. Det er helt sikkert. Heldigt for dig, for jeg har hørt han hader at blive glemt.


Mf8Gf.png


Jeg har udvalgt disse loyale følgere, der vil modtage 1000 Guld samt en special pakke med magi fra Gudernes fader, Zeus!


Leonora
S-Khaleesi
Storekrog


Vinderne bedes skrive en ticket for at gøre krav på deres præmie - husk at inkludere hvilken verden du ønsker at modtage din præmie på -

Nå men okay, så du klarer dig rimelig godt, det må jeg indrømme... Lad os se, hvor godt du klarer den næste!

Denne guddom elsker æbler... specielt gyldne æbler! Anset for at være den mest attraktive guddom... i hvert fald af nogle. For at opnå denne guds gunst... så skulle du måske ofre et vildsvin? på den anden side... måske ikke.


klik her for at give dit svar. Husk at inkludere det brugernavn du spiller under i dit svar!

Du kan læse mere om Hermes' guddommelige prøvelser Her.

gpcl-line.png
 
Senest redigeret:
Top