• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Hermes' guddommelige prøvelser 3

Tournesol

Active Member
Brugere
Hermes er tilbage med flere gåder! Læs videre for at få svaret til Hermes Guddommelige Prøvelser 2, samt for at se den næste gåde.

gpcl-lineflipped.png


Jeg tror du er her for at give op, og at du bare vil have svaret? Det var selvfølgelig Beskytteren af Athen, selveste Athene!
Hvad? Du havde det rigtige svar på denne også? I dødelige er klogere end I ser ud...

B6tF3.png


Jeg har udvalgt disse loyale undersåtter, der hver vil modtage 1000 guld samt en speciel pakke af magi fra Athene!

@S-Khaleesi
@Leonora
@Affe


Vinderne skal skrive en ticket til support for at gøre krav på deres præmie.


Nu er de nemme gåders tid overe.... Det er ærgerligt at ingen af jer vil vinde Gudernes gunst denne gang!





Denne guddom er en ud af seks søskende, fire af dem kender du temmelig godt... Jeg er sikker på, at det gør det let for dig (eller noget)
(wink)

Det er dog svært at sige om det er den yngste eller den ældste.

Det er bedst at være på denne guddoms gode side.... Jeg har hørt denne har noget af et temperment.

klik her for at give dit svar. Husk at inkludere det brugernavn du spiller under i dit svar!

Du kan læse mere om Hermes' guddommelige prøvelser Her.
 
Senest redigeret af en moderator:
Top