• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Hej Alle

D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Vi er en del gamle venner og fjender som har søgt nye udfordringer i det fremmede, og more os strålende, der er stadig plads til flere, så hvis i skulle have lyst til dette, kan i skrive til Calva ingame på zeta eller Eta.

Vi spiller på Grepolis.com men vent lige med at logge så i lander det rigtige sted, ellers dør man hurtigt i den verden.

ps. vi gør det rimeligt godt, og er nok ikke så velkommende så vi troede :pro:

Calva
 
D

DeletedUser1021

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Hvor langt henne er den verden i spiller i derinde?
Og hvad er systemet? (oprørs) eller hvad? :D
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
data

7 dage
Oprørssystemet
 
D

DeletedUser1021

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
hvornår svarer calva xD
 
D

DeletedUser854

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
er det Byzantium i spiller på.

og er det jeres ally der hedder NOOBS
 
D

DeletedUser143

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
;)

ja det er den ;)

og min gearkasse må være gået i stykker haha ellers bare mig der ikke har været så meget online ;)
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
HEJ ALLE SAMMEN. længe siden :D
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
dags rapport

AXE MURDER aka Corona som var flygtet til det fremmede, blev de onde vikingers første offer.

men i øvrigt har vi det sjovt, det er stadig flere pladser
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Husk lige at fortælle at krigsherrerne til hver en tid vil sortere i de interesserede..........

.
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Lol

tilgengæld har vi på com stadig ikke mødt vatnisser, af din kaliber på trods af der er flere af vælge imellem, fred at kunne spille uden af få kvalme
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
tilgengæld har vi på com stadig ikke mødt vatnisser, af din kaliber på trods af der er flere af vælge imellem, fred at kunne spille uden af få kvalme

Det var da et personligt angreb der vil noget - kunne være jeg skulle skjule mig som kineser på .com og give jer bølle-bank......

Men fortsæt endelig - jeg fortæller fakta - ved ikke helt hvad man skal kalde dit indlæg for..........

Det er jo noget pis at skrive at alle er velkomne når det ikke passer!!!!
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
lol

gider ikke bruge tid på at diskutere det, men udover så mange andre ting man kan sige om dig, så kan vi tilføre ... også, alle andre har kunne finde ud af slutte fred og behandle hinanden anstændigt, selv du var inviteret, siger lidt om hvor højt der er til til loftet, men lille Raum, var sur, og så over et online spil, sæt dig ned i et hjørne og leg med dig ...., nå nej det har du jo gjort længe
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
ohhhhhh du store krigsherre - har du mere du vil kalde mig for?

Det står helt frit for at mene noget om andre, men dine ordvalg syns jeg ikke er iorden - derfor er dit ovenstående indlæg anmeldt til moderator....

Og det kan du sikkert også få en masse ud af og kalde mig for nye ting.

Fakta er at Krigsherrerne ikke slutter fred fra server til server - det er Zeta et tydeligt bevis på.
Jeg blev ekskluderet pga. noget nogen mener om mig fra Gamma.
Derfor er det noget vrøvl når du siger at alle er velkomne til at spille med jer på .com - i sorterer konstant og hele tiden, samt presser andre allys til at ekskludere medlemmer - det er FAKTA.
 
D

DeletedUser332

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
tilføjer også lige et ord mere

og det er løgner
 
D

DeletedUser958

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Samtaler, diskussioner og argumenter mellem to spillere skal tages privat. Brug venligst det private besked-system i dette forum, eller andre programmer (f.eks. IRC, skype, ...)

Forum er ikke beregnet til private samtaler og indlæg her bedes holdt i en ordentlig tone. Vær venlig at holde jer til trådens emne ellers vil urelaterede indlæg blive slettet og tråden i værste fald låst.
 
Top