• Hej Gæst!
    Vidste du at du kun kan besvare indlæg, ved at være logget ind?
    Hvis ikke du kan logge på forummet, eller oprette dig, så skriv en ticket til support, og vi vil hjælpe dig eller oprette dig!
    ---> Du finder Support systemet her! arrow <----

Hall of Fame - Kappa

D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Grepolis Teamet ønsker The Legion tillykke med sejren på Kappa!

The Legion vandt Kappa, der har været i gang i 1 år og 9 dage. The Legion var de første til at konstruere 4/7 verdens vidundere til niveau 10.
Vi vil gerne takke alle spillere, der har været med på denne server, dem der har kæmpet, dem der har holdt liv i denne verden og dem der har hygget sig herinde!

Kappa vil lukke d. 24/10 2013.

Hall of Fame​

2013-09-26_1019.png


Tillykke med sejren.
 
Senest redigeret af en moderator:
D

DeletedUser474

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tillykke med Sejren

Takker venner og fjender for mange hyggelige timer på Kappa...
 
D

DeletedUser

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
Tillykke med Sejren

Takker venner og fjender for min tid på Kappa. og de andre sever og vil her med også sige forvel til alle da dette bliver min siste hanling på dette spil.

MVH Hammer9liv (SW)(SW)(SW)
 
D

DeletedUser1721

Gæst eller Besøgende
Gæst eller besøgende
På vegne af THE LEGION vil jeg gerne sige mange tak for spillet og tak for kampen til alle venner såvel som fjender. Det har været en fornøjelse at stifte bekendtskab med og have spenderet mange timer i fællesskab med både spillerne fra THE LEGION, men så sandelig også med mange af jer spillere fra de øvrige respektive alliancer :)

Selvom spillet her i slutperioden har virket til at være trukket lidt i langdrag, blandt andet af den lidt uheldige sag omkring design, så har det været et godt spil hvor der har været noget af det hele; glæde, dramatik, vrede, frustrationer, jubel etc. Og selvom det nu er TL (THE LEGION) som står som vindere af Kappa, så synes jeg at rigtig mange spillere fra blandt andre Episode IV - New Hope, Chaos, Outlaws og Black Eagles Elite har del i den her sejr og kan være mere end tilfredse med deres indsats :)

Til slut vil jeg også takke LiamAird og supportteamet for et godt spil og for deres gode og professionelle tilgang til spillet. De har gjort et stort stykke arbejde og selvom de ikke altid har været lige populære af forskellige grunde eller fået den anerkendelse for deres arbejde som de nok fortjener, så synes jeg at de har ageret oprigtige og haft en god og imødekommende tilgang til spillet og os spillere - vi må ikke glemme at uden dem, var der ikke noget grepolis som det vi kender, så var det ét stort ragnarok! Så tak til LiamAird og team for et godt spil :)

Mvh.
Jraw - Imperator/leder i TL
 
Top